neděle 20. května 2012

Vzácné chvilky u kláves


Včera jsem po dlouhé době viděla Šárku, jak hraje s Jendou na klávesy.


Občas Jenda spolupracoval.... a dokonce nechal Šárku vést jeho ruce...


...občas se mu nějaká melodie vůbec nelíbila, tak si zacpával uši....


Bylo hezké vidět, jak se Jeníček krásně usmívá....


Občas Šárku zlobil a ona se pak mračila...

Sem tam bušil do kláves "jako hluchý do vrat"....


...a vyrážel různé skřeky...


Pak pochodoval po klávesách malými kuželkami z Člověče, nezlob se....


Chvilkama bylo vidět, že se i Šárka usmívá....


Líbilo se mi jejich společné zajetí....


Šárka Jeníčkovi ukazovala různé zvuky - formuli, zvuk tekoucí vody, bublinky, startující auto....


... jak zvoní telefon, také kroky, nějakého ducha, střílení z pistole, smích, štěkajícího psa, jak jede vlak, jak klapou podkovy koně, sirénu....


Mezi oblíbené zvuky patří vrtulník, smích, aplaus, skřípání dveří, zpěv ptáků, letadlo aj.


Nejvíc se mu líbilo střílení z pistole....



..a to by pak držel klidně jednu klávesu několik minut...



A to se zase nelíbilo Šárce....



A když mu několikrát řekla, aby klávesu pustil....


...tak se naštval....


...a s ječením se válel po zemi.
Ale každá společná minuta dobrá.

19 komentářů:

  1. Máte pěkné klávesy. A hudební, zvukové hračky má Jeník rád od mala. Není divu, že ho muzicírování se Šárkou zaujalo. A sestra to s ním umí. Je vidět, že ho má ráda.
    Opravdu se cení každá minuta. Snad ta Jendova hyperaktivita dovolí časem i delší časový úsek.
    Hezkou neděli vám všem.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotečky. Je hezké, že hraní Jeníčka baví. A je moc milé vidět, jak si se Šárkou rozumí. Krásnou neděli. Pa. Tina

    OdpovědětVymazat
  3. TAK JAK PÍŠEŠ, KAŽDÁ SPOLEČNÁ MINUTA DOBRÁ.
    V PŘÍPADĚ, ŽE JE TA DOBA PROVÁZENÁ ÚSMĚVEM, TAK JE TO PARÁDA.
    MĚJTE SE VŠICHNI MOC HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, Jeníček je muzikální průkopník.
    Hrát na klávesy šachovými figurkami? To je originál!
    Pěkně se usmíval, on, i Šárka.
    Tyhle klávesy umí takové efekty? Nikdy jsem nic podobného doma neměla, ani jsem na ně nehrála, takže mě to docela překvapilo...

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě společných minut přibývat.:)

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji takových krásných chvilek co nejvíce! Je to pravda, každá minuta dobrá!

    OdpovědětVymazat
  7. Je to hezké od Šárky že se mu věnuje. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky bych to nepovažoval za nedostatek. Každý jsme nějakým způsobem jiní. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Prima hudební dvojka :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  10. To jeous moc hezké fotky a je vidět, že si to pěkně užívají oba. Šárka je moc hodná když se janíkovi věnuje a dopřeje ti chvilenku klidu. mějte se krásně Dita

    OdpovědětVymazat
  11. Marci přeji, aby takových chvilek bývalo čím dál víc a víc. Je krásné vidět, jak si spolu vyhrají a jak je to oba zabaví a pobaví:-)

    OdpovědětVymazat
  12. :-)) Tak to je moc fajn Marcelko, že si to obě děti v klidu vychutnali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni si to moc nevychutnávali, Jenda vydrží jen pár vteřin....musela jsem je trošku korigovat, ale bylo to fajn. Pár "rodinných" minut.

      Vymazat
  13. Přeji stále více a více takových okamžiků.Hezký den Věra

    OdpovědětVymazat
  14. No to je super! To jsou krásné fotky! :-) A opravdu se Jeníček krásně usmívá. :-) Ale na Šárčině tváři také úsměv vidím. ;-)
    To byl můj sen - hrát na klavír, ale tenkrát to hold nevyšlo. :-( No nedá se nic dělat. Moje kamarádka ze ZŠ také hrála na klavír a nádherně, tak když jsem byla u ní, tak mě občas učila hrát - to jsem milovala! Ale jinak skřípala zuby, když jsem si na klavír hrála svoje vymyšlené a naprosto hrozné melodie. To hned hlásila, že jí klavír rozladím a klávesnice zavřela. :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Super!!! Přeji každou takovou hezkou chvilku a aby to bylo co možná nejčastěji :)

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadají spolu hezky, hlavně, že to Jendu bavilo.. úsměv je krásný :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...