pondělí 21. května 2012

Milovník známek


Při uklízení skříně jsem našla nějaká stará alba se známkami.


Sbírali jsme je kdysi s mým bratrem.


K výuce Jeníčka využívám všechno, co mě napadne a co je zrovna po ruce.


Tedy i známky.


Opakujeme si při prohlížení alb čísla....


....písmena....


Ukazuji mu mašinky, kytičky, pojmenovávám zvířátka.....


Jendovi se tohle "učení hrou" moc líbí.


Vlastně ani neví, že se učí.


Když má pocit, že něco "musí", jde většinou do afektu.
Tady nemusí nic.


Prohlížení známek se mu líbí.


Sám si otáčí stránky....


Občas mu to nejde, tak mu pomůžu, ale většinou to zvládá sám.


Moc se mi líbí, jak zkoumá různé detaily...


Mnohdy vidí něco, čeho já jsem si ani nevšimla.




Nejvíc se mu asi líbili koníci, pejsci a kytičky.





....žlutý ptáček měl také velký úspěch....


Ale absolutní TOP zájmu byli brouci.
Ty měl Jenda rád od malička....

19 komentářů:

  1. To je super. Dobrý nápad. Některé kousky mám doma taky, někdy je malému vytáhnu.
    Je fajn, vidět Jendu, jak je pro to zaujatý :-).Silvie

    OdpovědětVymazat
  2. Přwsně ty stejné, tedy některé jsem měla, taky jsem s bratrem sbírala..

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je prima že Jeníka to tak zaujalo :o)Je vidět že se mu to líbilo moc. Krásně prstíkem ukazuje skoro na každé fotečce to co ho zaujalo.Přeju Vám moc takovýchto chvilek.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marci, mám velkou radost, když se Jeníkovi daří a známky ho zaujali, taky jsem je sbírala. Držte se Margit

    OdpovědětVymazat
  5. Znamky mam taky rada. :) Nejradsi mam stare Ceskoslovenske. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pro Jeníčka zase něco nového a užitečného. Člověk by nevěřil, co dokážou staré známky :)

    Přeju hezký den, Martin.

    OdpovědětVymazat
  7. Jéjda, takové prohlížení by mě bavilo taky. Pamatuji si, že za komančů byl v našem městě i specializovaný krámek pro sběratele známek a můj bráška, je jeden čas taky sbíral, ale kam se poděly, nevím. Ve tvém albumu vidím samé lahůdky. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I my jsme v Prostějově tenkrát měli speciální obchůdek... :-)

      Vymazat
    2. I u nás byla prodejna POFISu. Taky jsem jako kluk sbíral známky. A staré Československo jsou opravdu skvostné umělecké výtvory. Ty cizokrajné fotografie mi nic neříkají, ale rytiny jsou parádní.
      A na známkách je opravdu celý svět. Kdo chce, tak ten v nich objeví celou encyklopedii. A Jeník to asi teď zjistil. :)

      Vymazat
  8. Moc hezká sbírka. Na Jeníčkovi je znát zaujetí a zájem. To je bezva. Je moc hezké, že mu takhle vyprávíš. Krásný den. Tina

    OdpovědětVymazat
  9. Krasne odpoledniiii...Marcelko, radost pohledet....nadherny blog, moc dekuji za inspiro, jdu to moje album take pohledat a zkusim jej nabidnout tez k "vyuce" o:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to by chtělo udělat velkou sbírku brouků:-D třeba by to bavilo Jendu chodit na ně do přírody?

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji za komentář :) Ty poznámky tatínka opravdu nejsou to nejlepší.S mnoha holkami to nic neudělá, ale mě to takhle odstartoval právě taťka a přesně tímhle "večerním komentářem".V tu chvíli jsem nechtěla nic jiného, než aby mě jendoho prosil ať se najím.A ta chvíle taky přišla..bylo to hrozné období, snad se Vám nic podobného nestane!

    OdpovědětVymazat
  12. Třeba se z Jendy jednou stane filatelista. Nebo že by entomolog? A co třeba entomolog se zájmeme o filatelii? To zní dobře.
    lída J.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná sbírka ;-) A jak široké je její využití...

    OdpovědětVymazat
  14. Také jsem kdysi sbírala známky, ani nevím, kde skončily. No vidíš a tady krásně poslouží!

    OdpovědětVymazat
  15. Já si chci taky prohlíže známky! :-) Líbí se mi, s jakým zaujetím Jeníček alba prohlíží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přijeď, můžeš si je prohlížet s Jeníkem, pokud Tě nechá. Nebo se mnou. Já Tě nechám určitě. :-)

      Vymazat
  16. Moc pěkná sbírka. Děda taky sbíral dřív známky. Teď ve stáří si je občas prohlíží.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...