sobota 26. května 2012

Ukaž prstem cestu králíčkovi


V rámci každodenní výuky probírám s Jendou postupně knihy...


....jeho, ale i ty po holkách...


Miluji knihy, tudíž jich není málo.


Trochu mě mrzí, že holky nejsou ve čtení po mamince, ale třeba to jednou přijde.


Naposledy to byla kniha:  "Ukaž prstem cestu králíčkovi".


Píší, že je pro "miminko", ale Jenda je v lecčems takové velké, často nechápající "miminko".


Cestičky v knížce se mu líbí.




Vzal si na pomoc čuníka a ovečku.


Za odměnu oblíbená zmrzlina v kelímku.


Zpočátku chtěl, abych mu ji na lžičku nabírala já, potom to občas zvládl sám.



Za každou stránku jedna lžička zmrzliny.





Ani si nevšiml, že jsem množství zmrzliny na lžičce zredukovala na půlku.


Procvičuje si cit, hmat, prostorovou orientaci, motorickou paměť, učí se barvy, pojmenovává zvířátka....


Ale nejdůležitější je to, že nezlobí.



Správně se říká, že "kdo si hraje, nezlobí"... a pro Jendu to platí obzvlášť.

14 komentářů:

  1. to je novinek na tom světě
    už i králíček autem jezdí do doupěte :)
    Jeníček pomáhá mu, cestu hledá
    bez toho maminka zmrzlinu Jéňovi nedá

    Šikovná kniha. A jak si Jeník vedl, našel? :)
    A s tím nepoděděným čtením... Můj syn taky nebyl žádný čtenář, četl max. Čtyřlístek, a mně to bylo líto, protože já četl hodně. No a teď se to otočilo. Já vysedávám spíš u pc a syn chodí a kupuje si knížky.
    I holky jednou přijdou knihám na chuť. Tedy jestli ještě nějaké knihy budou. Ta digitalizace ohrožuje i papírové knihy.

    Hezký den vám všem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že se dcery jednou ke čtení vrátí, byla by to škoda. Digitalizace mě zatím minula, miluji papírové knihy a čím starší, tím lepší. Krásný den i Tobě.

      Vymazat
  2. Užasné, jak mám tenhle blog ráda. Vždycky mi udělá radost, jak se Jeník snaží a usmívá se a dneska jsem si mohla pořádně prohlédnout i Jeníkovy krásné oči:)
    Amelie máte můj obdiv, jak to všechno zvládáte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá nespokojená, jsem ráda, že se ti na našem blogu líbí. To je přece účel - pobavit, poučit, rozveselit, potěšit, dojmout, pohladit po duši, přivést na jiné myšlenky, odpoutat na chvíli od starostí... jsem vděčná nejen za TEBE, ale i za další stovky čtenářů denně.
      Jsem ráda, že vás mám.

      Vymazat
  3. Je moc šikovný, hlavně, že nezlobí :).
    K otázce ohledně sims; je to velmi dobrá hra a Elišku chápu, že ji chce, mně se moc líbí. Recenze byla na 3 díl (hra The sims 3), který je nejnovější, já ho mám zatím jen krátce. Mně ho půjčila kamarádka, ale přes internet nebo v obchodech se dá sehnat do 1000 Kč (je to individuální, jukni na net-já kupuji v obchodě GAME v Jihlavě, je tam ochotný prodavač a ceny nejsou vysoké, jejich web http://www.jrc.cz/, prodávají i v Brně, Praze...). Pokud jí hru chceš koupit, je důležité zeptat se prodavače, zda ta hra, kterou kupuješ, je základní. Existují ještě různé dodatky, ale ty bez zákl. hry nefungují, proto je dobré mít jistotu. Tento díl je již poněkuď náročnější co se grafiky a celého zpracování týče, takže pokud nemáte nejnovější počítač (nemusí být úplně nový, ale prostě, abyste němeli nějakých 10 let zpátky), tak se hra bude sekat a nepůjde hrát. Pokud teda nemáš nejnovější typ, měla bys Elišce koupit hru The sims 2, která je stejně dobrá, jen se trochu liší graficky, ale i možnostma hry, ale zase není tak náročná (a je i levnější, opět ale musí mít zakl.hru). Pokud by byla velká potíž s financemi, mám zákl.hru The sims 2 (i nějaké dodatky) a můžu je klidně půjčit (já do počítače dávám jiný dodatek, takže to CD se základní hrou nepoužívám).

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně vám to spolu klape! Až bude Jeník soběstačný, tak bych Tě určitě viděla u dětí, které jsou na tom podobně! Ty to opravdu umíš! Jsi kouzelná!

    OdpovědětVymazat
  5. A měla knížka dost stránek na to, aby Jeníček vyjedl Mrože až dodna? :-P Hrál si krásně, nezlobil a zmrzlinku si zasloužil. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nevím proč, ale myslím že by se ti to mohlo líbit:)

    OdpovědětVymazat
  7. Je mi vždy dobře na duši když si tak hezky Jeníček bádá ve svém světě a jak je TAM šťastný....Moc dobrá knížečka!!!Daja

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je šikulka :) . Takové knížky... jsou navíc moc hezky ilustrované, koukám. To Jendu určitě bavilo hodně.
    Za tu zmrzlinu bych tu knížku udělal i víckrát :))))

    PS: Děkuju za pochvalu, moc!

    OdpovědětVymazat
  9. Ták já na tom byl v Praze v Divadle Hybernia. Já tam jezdím jako člen Klubu Mladého diváka, takže máme slevy a jezdíme se školou. Za vstup je 100kč. Za odvoz jsem platil 80kč.

    OdpovědětVymazat
  10. Neni nadherne videt, jak Jenda zpusobne sedi, na kline knizku a soustredene plni ukoly? =) Jsi uzasna mama, naucila jsi ho tolik. Moc na vas myslim.

    OdpovědětVymazat
  11. Musím se přiznat, že jsem ještě takovou knížku neviděla. Je báječné, že se podobné věci, které jsou důležitými pomůckami, dělají. Je vidět, že Jeníčka knížka baví. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...