čtvrtek 10. května 2012

Stavebnice LaQ


V jednom článku jsem vám slíbila ukázat dvě stavebnice, které jsme dostali darem..


Tak tentokrát ta druhá.


Stavebnice LaQ se Jendovi nelíbila.


Věděla jsem, že je na něj těžká, že z ní stavět nebude....


...ale myslela jsem si, že se aspoň podívá....


....třeba mu ukážu, jak se z ní staví...


....nebo že roztřídíme kousky podle barev....


....cokoliv....

...ale nešlo to. Jenda dostal hysterický záchvat....


Vyplazoval na mě jazyk....


...díval se na druhou stranu....


...plakal....


....a vystrkoval na mě nohu....


Nejvíc se stavebnice zalíbila holkám....


Dovedou z ní vytvořit různé věci.... krabičky, kytičku, raketu....


...a to se pak líbí i Jendovi.


Nejvíc si z této stavebnice oblíbil míčky....


Když mu holky něco postaví,  je spokojený....


Pro starší děti je stavebnice určitě prima.
Třeba do ní jednou doroste i Jeníček...

7 komentářů:

  1. Wow! Stavebnice je fantasticka, vsadim se, za ji bych si s ni vyhrala i ted. Aspon, ze se libila holkam, na Jenicka je asi opravdu hodne slozita, casti jsou dost male. Ale jednou urcite, ma mila, i Jenicek prijde na to, ze je to super zabava.

    OdpovědětVymazat
  2. Je, LaQ mame tiez, hrajeme sa s nou vsetci. Elisku velmi bavi, dostala teda taku sadu s pastelovymi farbami, najradsej si robi gulicky, kvetiny a vymysla postavicky. Da sa vyrobit aj zajacik. Snad pride cas aj pre Jenicka....

    Zmrzlinka

    OdpovědětVymazat
  3. Kdyby měla tak o několik set dílků víc tak se v ní ztratím na celý víkend a nikdo o mě neuslyší :D

    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky se o ni taky perou, potřebovaly by větší krabici. Líbí se jim tohle:
      http://laq.sk/index.php?option=com_content&view=article&id=67&Itemid=75
      nebo tohle:
      http://laq.sk/index.php?option=com_content&view=article&id=66&Itemid=74

      Vymazat
  4. Krásná stavebnice, určitě se bude Jeníčkovi líbit až trochu povyroste!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...