úterý 8. května 2012

Už mě nikdy nenajdeš


Dnes Jenda nemá náladu.


Je protivný, ukňouraný, zlobí Betynku a nechce nic dělat.


Když po něm něco chci, zaleze pod postel....
Naposledy tropil scénu kvůli větě: "Nesahej na ten plech, moc to pálí!"


Když je zalezlý pod postelí, tak říká pořád dokola: "Jsi hnusná, zlá....


...už mě nikdy nenajdeš.... už tě nechci nikdy vidět....
.....Schovám se. Strašně mě zlobíš..."


Ječel tam jak hysterka, ale nakonec se mi ho podařilo vylákat na oblíbené hakisaky....


...a velkou pomocí byl také čuník od Ivy....
Sbíráme Ivě obaly od čajů a ona nám na oplátku poslala dva nádherné čuníky.


Nového čuníka si Jenda v posledních dnech velmi oblíbil a hrajeme si s ním celé dny...


Jenda sice hned nevylezl, ale aspoň přestal řvát....


Asi je tu na něj moc rušno. Holky jsou čtvrtý den doma a Jenda se moc přizpůsobovat neumí.
Svátky a prázdniny bývají nejhorší období.
Zítra zase začíná škola, tak pevně doufám, že se Jeníček opět trošku uklidní....
.....přece jen: "nervy mám jenom jedny"...

15 komentářů:

  1. Jeníček má pěknou schovávačku, nikdo tam za ním nemůže jen ten čuník a hakisáci. :-) Zítra už snad bude líp a možná i nálada na nějaké úkoly. Dnes je svátek a úkoly počkají. ;-) U nás je teplo a svítí sluníčko, tak hezký zbytek sluníčkového úterý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na hru s hakisakama jsem ho jen lákala (když vyleze), aby si náhodou nemyslel, že to je nějaká "nová hra" a neudělal si z toho rituál.

      Vymazat
  2. Ahoj Amelko, moc zdravim! Jendu rozrusi kazda zmena ale z cunikem vypada opravdu spokojene, tak preji at mu to chvilku vydrzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, rozruší ho každá změna, ale mám pocit, že ho rozruší i všechno, co řeknu JÁ. Ještě že mám toho čuníka a většinou mluví on za mne. Čuníka akceptuje, mě moc ne.

      Vymazat
  3. držím palce, aby zítřek byl lepší

    OdpovědětVymazat
  4. Paani, ja se dneska citim uplne stejne. Nastvane, smutne, uzkostlive, mrzute. Nechce se mi nic delat, s nikym mluvit. Kdybych tak Jenickovi mohla rict, jak moc mu rozumim. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..že by bylo něco mezi nebem a zemí? :-) Doufám, že už je Ti líp.

      Vymazat
  5. :-) dúfam, že zajtra bude lepšie... :-) držím prsty... aj na nohách :D :D Ahoj :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Občas asi musí přijít dny, kdy jsou lidi protivní a nemají náladu. O to líp pak vyniknou dny, kdy se všechno daří.
    Dnes máš ten první, a věřím, že brzy přijde ten druhý. Moc bych ti to přála, zlatíčko...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas? Když ono je to často..a nejen u něj.... Jen maminka "musí" mít náladu pořád, pořád musí být milá, usměvavá a hodná... :-P

      Vymazat
  7. To ani tobě na náladě nepřidá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt. Většinou ho beru s rezervou, ale dnes proječel snad půlku dne, takže už toho bylo dost... Je mi ho vždycky tak líto, když nevím CO CHCE a PROČ brečí...

      Vymazat
  8. tak doufám, že dneska už je líp :-)
    A jak ses ptala u mě, jo jo bydlíme v Ostravě, skoro v centru :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Marcelko, vem si to z té lepší stránky. Aspoň jsi nemusela vytírat pod postelí. Ale zase bys musela vyprat Jeníčka. No, je to těžké, já vím.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...