pátek 4. května 2012

Malý, větší, největší


Zkouším s Jendou nacvičovat pojmy malý a velký.
Většinou se trefí, tudíž mám pocit, že to umí.


Říkala jsem si, že zkusím "přitvrdit" a přidám mu další pojem navíc.


Má rád magnetickou stavebnici, tak jsem si z ní půjčila tři kuličky.


 Jenda mi je okamžitě sebral....


...a zase si hrál po svém....


Dělal, že tam nejsem.


Tak znovu.
- "Jeníčku, podívej.... to je malá kulička, tahle je větší...a tahle je největší...."


....a kuličky zmizely podruhé.


Nedám se.
Tak ještě jednou.


- "Jeníčku, podívej.... to je malá kulička, tahle je větší...a tahle je největší...."


- "Jeníčku, která kulička je největší?"


Jenda vzal z LEGA medvídka Pú a kuličky medvídkem "rozkopal"....


Další pokus....


....a Jenda mi je zase "uzmul"...


A znovu....
- "Čuchni si"...říká Jeník a vystrkuje na kuličky medvídkovy nožičky.


- "Prdni si".... pokračuje Jeník...a pro změnu vystrkuje medvídkův zadeček.


Pokus číslo x....
Jenda se naštval a kuličky mi opět sebral.


Pečlivě je zabalil do oblíbeného odstřižku látky s autíčky....a nemluvil se mnou.


Líbilo se mi, jak pěkně to poskládal....



Svůj poskládaný výtvor uložil do krabičky s kuličkami a tím se mnou skončil.
Zdá se, že výuka byla neúspěšná, ale jako optimista vždycky doufám, že mě slyšel a že v něm něco málo zůstalo....

26 komentářů:

  1. Určitě si něco zapamatoval:)
    Oba jste úžasní.

    OdpovědětVymazat
  2. Jeník je šikula, magnetická stavebnice by se líbila i mě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Te´d jsem se muslea smát, jak Jenda nadával těm kuličkám... :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Smích léčí. Jsem ráda, když někomu vykouzlíme úsměv na rtech.

      Vymazat
  4. Ahoj Marci, moc Tě zdravím. Já si myslím, že Tě Jeníček v nestřeženém okamžiku překvapí, jak to pěkně zná:) Užijte si pěkný víkend!!

    OdpovědětVymazat
  5. Kdybych nevěděla, o co jde, bylo by vtipný, jak s tebou zametl. Ale máš pravdu, určitě mu to něco dalo. Jen to vypluje na povrch později.

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko, to zase byla pěkná obrázková série! Myslím si, že i přes to čuchni si a prdni si, Jeníček dobře slyšel co povídáš a příště tě překvapí, správnou odpovědí. ;-)) Je to prostě kluk se vším všudy, někdy trochu uličník, ale takoví prostě kluci jsou. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Určitě v hlavince mu zůstalo, jinak by nedělal pokroky, jaké stále vidíme.
    Hezký w.e.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak příště bez magnetických kuliček. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Kdoví co se mu honí hlavou. Zajímalo by mě jaké má myšlenkové pochody. :-)je to malý uličník.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jeho myšlenkové pochody by mě zajímaly docela často. A nejen JEHO, ale i ostatních autistů.

      Vymazat
  10. Jeníček mě dnes moc pobavil a věřím tomu že si z učení určitě něco vzal.Jeto malej šikula a jak si krásně kuličky zabalil.Přeju krásné dny plné pohody :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj.Našla jsem Tvůj blog zcela náhodou a přečetla jsem ho za pár dní od začátku až do konce....dokonce jsem chodila spát až k ránu,jak jsem byla začtená!!!Jsi úžasná ženská a moc Tě obdivuju,jak to skvěle s Jendou a s celou rodinou zvládáš!!!Škoda,že jsi ode mě daleko.Moc ráda bych Tebe a Jendu poznala a pomohla bych Ti s ním.Od mala se věnuji mentálně postiženým dětem a můžu ze srdce říct,že mě ta práce s nimi vždy bavila.No nebudu Ti tu psát o mě ( a že by toho bylo) a o mojich starostech,ale chci Ti ještě jednou zopakovat,jak jsi skvělá!!!Jen tak dál....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pěkný komentář. Jsem ráda, když se čtenáři vracejí ke starším článkům, pokaždé mi to.udělá radost.
      Odkud jsi? Žádná vzdálenost není dost daleká, naše republika je malá. Stačí chtít. Pokud chceš, rozepiš se klidně do mailu.

      Vymazat
    2. Jsem z Hradce Králové.Prosím Tě zanech mi tu svůj email,jsem tu zrovna jen přes mobil a špatně se mi tu hledá.Jinak jsem 7let v plném invalidním důchodu a jmenuji se Zdenka ;)

      Vymazat
    3. amelie00@email.cz Hradec Králové je sice trochu z ruky, ale i to se dá zvládnout....

      Vymazat
    4. Díky!!!Jen co bude chvilka,napíšu ;) Držte se zlatíčka moje ;)

      Vymazat
    5. Není zač, ráda poznávám nové (a milé) lidi.

      Vymazat
  12. Já myslím, že si to rozhodně v hlavě nechá a pak už jen stačí cvičit a cvičit... je to šikovný klučina, takže s tímhle by nemusel být problém :) Uvidíme, držím palce :)

    OdpovědětVymazat
  13. Žasnu,jak to vše dovedeš nafotit.A Jeník tě jenom zkouší a někde v jeho hlavince zůstalo ,co jsi se mu snažila zdělit a příště tě překvapí,že to ví..hezký den přeji vám oběma
    Daška

    OdpovědětVymazat
  14. Jsem přesvědčená, že si pamatuje, cos mu říkala a opravdu to zase poznáš, až uzná za vhodné on a ne až to po něm budeš chtít ty:) Je prostě osobnost ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Tohle mi trochu připomíná "kdo s koho" :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Livien, tak KDO Z KOHO, tuhle hru hrajeme dost často.

      Vymazat
  16. Jsi skvělá učitelka, takovou trpělivost bych určitě neměla.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...