středa 23. května 2012

Čuňajs, čti....


Společné čtení s čuníkem se Jeníčkovi líbí.


Nejraději má knihu "Krása nesmírná" nebo "Nové obrázky pro nejmenší".


Knihu "Nové obrázky" milovala už Šárka.


Také jsme ji tenkrát četly pořád dokola.


Jenda si cvičí slovní zásobu.


Jako správný autista obrázky miluje.
Od jeho dvou let jsme cvičili obrázkovou komunikaci.


A tak Jenda ukazuje...


...a ukazuje...


...a čuník říká, co je na obrázku.


Čuník. Ne já.

Když se zapomenu a odpovím já, Jenda  se hned ozve:


"Nepovídeeej, mamko zlá, čuňajs bude žíkat...¨"


Na lidi v knize prská a vyplazuje jazyk...



Ale celkově je u knihy spokojený....


...a s úsměvem s čuníkem komunikuje....


Máme i další díly: Obrázky z přírody, Obrázky země, Obrázky povolání, Obrázky z vesmíru a Obrázky do školky.... taková malá zásoba po holkách.



Ale ty ho zatím moc neberou.




Tahle knížka je ale stejně nejoblíbenější.


...Abych nezapomněla... čísla... ty nesmějí chybět...

15 komentářů:

  1. Krasna kniha, myslela som ze si ju vygooglujem a kupim, ale nepodarilo sa :-) Matisek tiez miluje obrazky, myslim ze by sa mu pacila. Mame vela knih kde je ale velky obrazok v prostriedku a okolo su obrazky, to ma rad. Takze casom skusim znova, alebo antikvariat Fric.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám se po ní podívat?

      Vymazat
    2. Jeník opět strašná šikula:-)) Marci prosím tě -ta obrázková kniha pro nejmenší? Nevíš kde by byla k sehnání?? Náš malý miluje obrázky a taky pořád ukazuje, tak bych mu to chtěla koupit-ale nedaří se mi ji najít:-( Děkuji předem moc. I

      Vymazat
  2. Jeníčkovi to moc sluší! Chtěla bych se zeptat, jak odlišuje "kdo mluví"? Měníš hlas, když mluví čuník ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, měním hlas. :-) Velkého čuníka držím, kýve hlavou, mává tlapkama, malého čuníka mám na ruce a ten otevírá pusu.

      Vymazat
    2. Tak přesně na tohle jsem se chtěla taky zeptat,jak to provádíš,Jana byla rychlejší ;)

      Vymazat
  3. Jestli tou knihou "Krása nesmírná" myslíš knihu ruských pohádek, tak tu máme taky a musím říct, že je opravdu nádherně ilustrovaná, i když některé obrázky jsou až strašidelné, tak, jak to v pohádkách bývá. :-) Knížka s obrázkama pro nejmenší, se mi moc líbí a Jeníčkovi dělá očividně radost, zkoušet čuníka. Nebo, čuník zkouší Jeníčka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.databazeknih.cz/knihy/krasa-nesmirna-35418
      Ano, přesně tu myslím.
      Líbí se mu hlavně baba Jaga.

      Vymazat
  4. Amelie,uz pres rok nakukuju a sleduji jak Jenicek roste a uci se.Za ten rok je videt,kolik se toho naucil a jak se zlepsuje!A ja tady najdu spoustu napadu a zajimavych veci i pro meho klucinu-ruzne knizky,hry...
    Preji hodne sil...

    OdpovědětVymazat
  5. Jeník je úžasný je vidět jak se mu čtení s čuníkem moc líbí :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Štěstí, že Jeníček komunikuje aspoň s tím čuníkem. To se mi líbí. Stejně je to zajímavé, že některé knížky si děti tak oblíbí, že je mohou poslouchat pořád dokola, i když už by mohly napovídat. Moje vnoučata milovala knížku : Polámal se mraveneček. Ani nevím, kam se poděla, asi si ji pak vzali domů.

    OdpovědětVymazat
  7. Jé tu knížku znám. Měli jsme jako malí několik knížek z téhle edice.
    Tuším, že jsme nejvíc milovali "Obrázky vynálezů".
    Lída J.

    OdpovědětVymazat
  8. :) je zlatučký.. také podobné prasiatko mám aj ja :D a takú kihu len inú edíciu... "zázraky v prírode" sa volá :D pozdrav Jeníčka ak prasátko :D

    OdpovědětVymazat
  9. Něco podobného po dětech tady mám, ale v němčině. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezky zpracovaná kniha je vidět, že Jeníčka baví a čuník je dobrým pomocníkem.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...