úterý 22. května 2012

Barevné kelímky


Další hračkou, kterou máme po holkách, jsou barevné kelímky.


Jenda je má rád.


Dává si do nich různé věci - kuličky, dudlíky, kytičky, bonbóny, ale nechtělo se mu je skládat....


Tentokrát se mu to povedlo.


Zpočátku mu to moc nešlo....


...a tak jsme to zkoušeli společnými silami...


... nakonec se mu to podařilo...


Na druhý pokus to zvládl dokonce celé sám.
Spletl se snad jen jednou, ale sám se hned opravil.


Potom jsme zkoušeli dělat i komín....


Tohle moc nechápal.... nevěděl, který kelímek dřív.


Ale když jsem mu kelímky podávala....


...nebo jsem mu alespoň řekla barvu, tak to nakonec zvládl také.


Bylo vidět, že z toho má radost.


A já taky.



Každý úkol zvládnutý bez řevu je malým pohlazením duše.

15 komentářů:

  1. Toto je vděčná hračka, že? A Jeníček se umí krásně usmívat. Přeji takových úsměvů a poklidných hraní co nejvíc. Zdravím celou tvou rodinu. Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávko, ano, je to super hračka, dá se s ní dělat spoustu věcí. Měj se krásně.

      Vymazat
  2. No jo, ani jsem si nevšiml, že u toho vůbec nebrečel. Jen tak dál.

    A zdá se mi to nebo roste jako z vody? Když pročítám starší příspěvky, tak ten rozdíl je někdy vyloženě do očí bijící.

    Viktor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi roste. Mně to tak nepřijde, když ho mám neustále na očích :-)
      On se nenechá změřit ani zvážit, ale jo...tepláky má krátké. :-)

      Vymazat
    2. Si nenechá změřit výšku ani čárkama na dveřích jak v průběhu let roste?

      Viktor

      Vymazat
  3. Kelímky jsou nesmrtelné, taky se je pamatuji. Jeníčkovi to s nimi jde parádně!

    OdpovědětVymazat
  4. Já měla jako malá ty samé, jen čtverhrané a taky jsem je zbožňovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch máme už asi půlku, takže ty jsou na písku, ve vaně ap.

      Vymazat
  5. u nás taky frčeli než jeden nechtě rozšlápnul táta.Dokonce jsme na kelimky namalovali lihovým fixem čísla a zkoušeli i podle čísel,naučil se díky tomu "počíat" do tří a pozanat číslo 3 .) kelímky jsou vděční a večné ,už sem pokukovala po nových ,malík bude mít narozeniny.....ted jak nejsou všechny tak je skádat nechce ,ale aspon v nich ve vaně přelívá vodu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nejdůležitější je když úkol bereme jako hru, to se pak všechno povede. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Luki je taky miloval, my teda máme doma ty " hranaté" :-)) a ještě ho bavila taková kostka, do které se různýma otvorama dávaly různé tvary :-))

    OdpovědětVymazat
  8. Jeník jednou bude účetní, když má rád ta čísla, a nebo kominík. Stavba komínů je jeho velký koníček.

    OdpovědětVymazat
  9. Jeníčkovi to jde krásně, jsi šikovná, že stále vymyšlí nové dovednosti. My kelímky taky používáme a Mikulášek do toho vaří i kafičko a čajík. Jen jako:)

    OdpovědětVymazat
  10. Koukám, jak vám to jde pěkně od ruky. ;-) Komín je skvělý! My jsme zase místo kulatých měli kelímky hranaté, ale jinak byly na stejné hrátky. :-)
    Nejvíce si s nimi vyhrál ml. bráška a také ho nejvíce bavilo stavět komíny. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...