neděle 13. května 2012

Práce s kolíčky


Když jsme byli nedávno v obchodě, chtěl Jenda odměnu za to, že neplakal.


Většinou si vybere Lentilky, Mentos nebo Besipky.


Tentokrát ho v regále zaujaly barevné kolíčky.


A tak jsme si jeden sáček koupili domů.


Jenda si spokojeně nesl svůj úlovek....


...a doma je chtěl hned vyzkoušet.


Dala jsem mu jeho oblíbený samolepkový sešit ....


...a Jeníček si kolem jeho okraje dával kolíčky...


Už se krásně naučil kolíček zmáčknout ....


...a perfektně to zvládl sám....
Vůbec jsem mu nemusela pomáhat.


Sám z toho měl radost...


Řekla bych, že je v některých činnostech zase trošku šikovnější a "samostatnější".


Už tolik nepotřebuje moji pomoc...


Díky Bohu za pokroky ve výchově.
Krásně to potěší moji duši.


Přeji vám nádherný den.
 Jsem ráda, že jste.

18 komentářů:

  1. Teda, Jenik je opravdu perfektni! Vybral si moc uzitecnou vec na procvicovani motoriky. =) Sikulka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, práce by mu docela šla, vztahy s lidmi jsou horší. :-P

      Vymazat
  2. Barevné kolíčky jsou užitečná věc. Je vidět, že se dají využít k spoustě činností.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Super, vždycky mám radost s tebou, když Jenda něco takto perfektně zvládne :)

    OdpovědětVymazat
  4. My to mame naopak, k nejakej praci Matiska donutim tazko, ale socialne situacie ma zmaknute na jednotku. Neviem kde robim chybu :-(to mame naopa

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný den matek, supermatko;-) páček Lucka.

    OdpovědětVymazat
  6. Kolíčkování je skvělé procvičování jemné motoriky... tleskám Jeníčkovi, jak to skvěle zvládl!!! Moje skoročtyřletá dcera je miluje taky, přesně jako Jeníček, vezme knížku nebo časopis a okrášlí kolíčky celý jejich obvod... někde mi je v nestřežené chvíli namotá i dozadu do vlasů... to je pak bašta je dostat dolů... Krásnou neděli! LenkaH.

    OdpovědětVymazat
  7. Jeníček si vybral krásné kolíčky. Také mám ráda tyto velké kolíčky. :-)
    Naše holky si s nimi také moc rády hrály. Zkoušely si z nich stavět zvířátka, houpačky. Dělaly ohrady a do nich si daly zvířátka . . .! Co kolíčky všechno nesvedou, že jo? ;-)
    Milá Amelko, přejí ti k dnešnímu svátku matek - maminek spoustu dalších velikých pokroků s Jeníčkem, úsměv na tváři, ať bolest odkráčí pryč a velikánské objetí!!!! Jsem u tebe moc ráda. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůůů, to je to nejkrásnější přáníčko k svátku matek, jaké jsem kdy slyšela. Děkuju.

      Vymazat
  8. Tobě taky přeji pěkný den, Amélie :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jeníček je moc šikovný kluk :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Má rád kytičky, je manuálně zručný, nemá rád lidi, ale stále to jde vše k lepšímu a řekla bych, že v poslední době krásně! Ale kde se naučil vystrkovat ten zadeček? To by mne zajímalo. U vás doma určitě ne. Přejí hezký den a brzy další vycházku!

    OdpovědětVymazat
  11. Krásne :) aj Niki ich zbožňuje, ale takto šikovne s nimi narábať zatiaľ nevie. Majte krásnu, kľudnú nedeľu

    OdpovědětVymazat
  12. taky přeji krásný den, snad bude lepší počasí než o víkendu:) Kolíčky, kramlíčky, já je vždycky jako malá uspořádávala podle barvy.

    OdpovědětVymazat
  13. Je až pozoruhodné, co barevné kolíčky dokáží, že? :) Je skvělé vidět ho, když mu něco jde a ještě se tím baví :)

    OdpovědětVymazat
  14. Moc se mi líbí pomůcky a hračky, které synovi pořizuješ/vyrábíš, jednak primárně didaktické, druhak předměty denní potřeby použité novým způsobem.

    OdpovědětVymazat
  15. Kolíčky to bylo moje, když jsem byla malá. Dají se z nich dělat i báječná zvířátka-stačí namalovat na čtvrtku, vystřihnout, přicvaknout kolíčky místo nožiček a je to. Otázkou ale je, zda by se to Jendovi líbilo.
    Hezký týden P.

    OdpovědětVymazat
  16. Doufám , že takových pokroků bude jen více a více :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...