čtvrtek 17. května 2012

Jeníček maluje prasátko


Zpočátku se Jeníčkovi moc pracovat nechtělo.
Dělal si na tabulku své čmáranice a čuníka malovat nechtěl.


Několikrát jsem mu připomněla, že dostane svůj oblíbený bonbónek. Jindy bonbóny nedostává, jen jako odměnu za "práci". (Tohle pravidlo už znají holky i moje maminka)


Namaloval hlavu a stejně jako vždy udělal křížek... chjoooo.
Jestlipak jednou pochopí, že to jde i bez "křížku".


Tělíčko se mu povedlo pěkně....


...ocásek taky....


....ale pak už zlobil a nechtěl dělat to, co má, ale "jel" si po svém....


Čertil se, když jsem chtěla, aby čuníkovi dodělal uši....


...pak se chvíli vztekal, protože neuměl namalovat rypáček....



Ale nakonec jsme se dopracovali ke zdárnému konci.



Jeníčka odměna neminula....


...a jen na vás záleží, zda poznáte, že na obrázku je opravdu  prasátko....


Příjemný večer vám všem.


16 komentářů:

  1. Jeníček je velikej šikulka a dělá veliké pokroky, díky tvé trpělivosti a empatii.
    Hezký víkend :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. To je jasné štěninaté prase, jaké měla naše teta v chlívku! Jeníček je opravdový malíř :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Prasátko jako vyšité. A těch štětin, co Jeník namaloval! :)
    Hezké a příště bude ještě hezčí.
    Hezký večer!

    OdpovědětVymazat
  4. Jasně, že tam je prasátko! A krásné!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné prasátko Jeníček namaloval a má pěkně dlouhé štětinky :-)), dělá veliké pokroky díky tobě .. hezký večer Dita

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera, sám bych to líp nenakreslil. Myslím to vážně, já totiž dostal v sedmé třídě z výtvarky trojku a docela vynikal, protože to byla jediná trojka na vysvědčení. Ale učitelce se nedivím, fakt kreslím hrozně. Jeník mě bude muset doučovat:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Bude to asi divoké prasátko, protože je chlupaté. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Amelko..Po delší době mám konečně chvilku k Tobě nakouknout a vidím,že Jeník bude malíř:-)Moc hezky mu to jde..
    Jste moc šikovní..Já bych prasátko poznala:-)
    Měj se krásně Brigi

    OdpovědětVymazat
  9. Prasátko je asi divoký kňour štětinatý, ale Jeníček maloval s úsměvem a s nasazením a sladkou odměnu si 100% zasloužil.

    OdpovědětVymazat
  10. Jenda je pasak, "stetinac" se mu moc povedl!

    OdpovědětVymazat
  11. To mě taky napadlo jako první, hooodně štětinaté čuně :D
    Jsem moc zvědavá,jestli se Jenda nechá ukecat i na jiná zvířátka.Těším se na další obrázky.

    OdpovědětVymazat
  12. Když jsem viděl "čuníka" poprvé připomělo mi to klíště :D

    OdpovědětVymazat
  13. :-)) Krásné prasátko a na Jeníčkovi je vidět jak ho to opravdu baví

    OdpovědětVymazat
  14. Nakreslené prasátko mi připomíná blechu.:)

    OdpovědětVymazat
  15. To prasiatko mi pripomína pavúka, :D ale podarilo sa mu :D Myslíš, že by podobne pracoval v skicári? Možno by mu to išlo ťažko a možno by sa mu to zapáčilo :D Je to veľmi pekné... :)... Naozaj... Pochváľ ho za mňa :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...