sobota 5. května 2012

Hmatové domino


Domino Jenda nemá rád.


Už jsem ho zkoušela několikrát a nikdy jsem neuspěla.


Tentokrát se trošku zadařilo.
Jenda položil vedle sebe správně asi 5 destiček, než mu došlo, že tak to přece jindy nedělá....


...pak už si jel opět podle svého...


Komíny a řady... jeho oblíbená "hra".


Nedal si říct, že by to měl dělat jinak.


A protože to má být "hmatové" domino, řekla jsem mu, ať si sáhne....a ukázala jsem na první kolečko.


Mrkl na mě a asi si říkal, jestli to myslím vážně, že ho ruším.


A když jsem neprozřetelně ukázala na kolečko s jiným povrchem, tak začal řvát....


Odmítal se podívat, natož si sáhnout....


Ječel jako kdyby ho brali na nože.


Chvíli trvalo, než se uklidnil.


Dlouhé minuty se čertil.... a nechtěl, abych na něho mluvila.


Dělal uraženého....


Potom ho na chvilku rozptýlilo prasátko...¨bylo to jen pár vteřin....


...už to nebylo ono....


Stačil sebemenší zádrhel a byl oheň na střeše....


Ani oblíbený čuník mu nezlepšil náladu.
Házel s hračkama a plakal.


Tak jsme hru raději ukončili.
Příště to zkusíme znovu....a možná zase jinak.

18 komentářů:

  1. Dívám se na ty snímky a vidím, že když Jeníček pláče, je to s plným nasazením, zvuk sice fotky nemají, ale myslím, že si Jeník nešetří ani hlasivky. Tentokrát pláč netrval tak dlouho, ale hra byla pokažená, hmatové domino, fakt není ono. Snad bude příště líp. Dnes odpoledne se má zatáhnou a v neděli by mělo pršet, držím palce, aby jste se s Jeníčkem, dokázali nějak pěkně zabavit.

    OdpovědětVymazat
  2. Nevadí, důležité je, že začal a pár kostiček složil. Je vidět, že pravidlo jak skládat je mu jasné, jen ho to prostě nebaví:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak: pravidla ví a zná a to, že se mu nechce, to je jiná....

      Vymazat
  3. Ajaj, evidentně ho to hodně rozlítilo, ale člověk musí mít radost i z toho malého pokroku nazačátku. :) Příště to třeba půjde zase o maličko lépe :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pozitivní je , že se alespon trošku zadařilo ..
    přeji plno štestí a pokroků do dalších dnů .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji,Henry, štěstí i pokroky budeme ještě potřebovat.

      Vymazat
  5. Tak jsem si přečetla konečně všechny články, které jsem nemohla číst, když mi nešel internet a pak jsem to všechno doháněla. Úplně "husí kůži" jsem měla při tom, jak jsi Jeníčka učila dotekům. Bylo to moc krásné a úspěšné. Jsem ráda, že se určitě brzy budeš moci s Jeníčkem i pomazlit!
    Moc Ti to přeji! Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsme jen na začátku cesty, ale kdo ví... Naděje nikdy neumírá....

      Vymazat
  6. Opravdu Tě obdivuji, jakou máš trpělivost! Jsi skvělá, drž se!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak hmatové domino vůbec neznám. Však ono to půjde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno půjde a když ne, nic se neděje..to je jen "škola hrou"...

      Vymazat
  8. Milá Marcelko...nemáš to tedy vůbec jednoduché, často si vzpomenu na tvou trpělivost s Jeníčkem...to když mi dochází nervy na Adíka a ten není autista...no ale domino by ho jako hra asi taky nezaujalo...taky vede stavění si silnic a garáží :-) Máš můj obdiv! Tak se mějte krásně i když asi za deště!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se mám krásně i za deště. Mám déšť ráda. Ale což teprve po dešti... Miluji kaluže, tedy odrazy domů a jiných věcí v nich. :-) A to si teprve náležitě vychutnám.
      Chudáci lidi, kteří mi v tu chvíli dělají doprovod.

      Vymazat
  9. Jste velmi šikovná, že se snažíte Jeníčka nějak zabavit, myslím, že je to pro autistické děti o mnohem těžší, než pro normální umět se nějak zabavit. Velice Vás obdivuji, že to s chlapečkem tak zvládáte X). Držím pěsti ať máte pevné nervy a vymyslíte další hry pro Jeníčka.
    P.S. Děkuji za komentáře k článkům.

    OdpovědětVymazat
  10. Hmatové domino? To slyším poprvé. Nevadí, myslím, že až sám bude chtít si s tím hrát, všechno s emu pak podaří lépe.
    Máš u mně ocenní blogu Marcelko. Krásny víkend

    OdpovědětVymazat
  11. Hmm, tak domino nejspíš opravdu nepatří mezi věci, bez kterých by se Jeníček neobešel...Tak snad jen přeji, ať je to příště lepší;-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...