neděle 27. května 2012

Neumí rozbalit bonbón


Občas chce Jenda za odměnu bonbón na cucání.


Dávám mu ho nerada.


Má poruchu pozornosti s hyperaktivitou, neposedí chvíli v klidu a bojím se, že mu bonbón zaskočí.


Ale vidí to u holek, tak občas povolím. Naučil se bonbón cucat a má z toho radost.


Jenže si ho neumí rozbalit.


Chce "sám", ale nejde mu to.


A vysvětlit si to nenechá.


A tak ječí...


...válí se po zemi...

...hází bonbón na zem....


...nadává...

 ¨
...nebo se schovává za postel...¨


A poučení ze situace?


Prozatím kupovat nadále jako odměny želatinové bonbóny nebo LIPO.



A zkusit za pár dní rozbalování bonbónů třeba formou hry:
- např.: "Šárka vyklidila myčku, dostane odměnu, čuník (maminka) rozbalí  Šárce bonbón"...
....a budu  nahlas říkat (a názorně ukazovat), jak se to dělá... a třeba v té jeho malé makovičce něco z toho zůstane....


Doufám, že se vám víkend vydařil a přeji všem příjemný vstup do nového týdne....

16 komentářů:

  1. S těmi bonbony s edoma taky bojím dávat cucavky, aby mu nezaskočil. krásný zbytek neděle Marci

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky ne když je často ulepenej. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda že si nenechá vysvětlit. Vždyť ty cucavé dropsy jsou tak dobré! :)
    Ale on na to příjde, vždyť je to kluk šikovná!

    OdpovědětVymazat
  4. Marci přijde na to,je to šikula,taky bych někdy ,,ječela,,kdyš mě něco zrovna nejde a to nejsem malá holka.
    Budeš za chvilku schovávat rozbalovací bonbony,bude na ně chodit a rozbalovat sám.Ať si pobrečí,bude mít zdravé plíce,ale ty hold ,,nervy,,asi né.Já Tě obdivuji strašně moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že má Jeník zdravé plíce až moc. Jen maminka ohluchne. :D

      Vymazat
  5. Vlastíčkovi je přesně 5 let a 8 měsíců nar.2006 - 1.9

    OdpovědětVymazat
  6. Želatinové bonbóny je výborná varianta pro začátek. Jeníček se ale naučí vše díky důsledným výchovným metodám a trpělivosti maminky. Jste stateční!

    OdpovědětVymazat
  7. Já ve školce taky nemám ráda cucavé..bojím se je dávat...

    OdpovědětVymazat
  8. Díky, i Tobě krásný vstup do nového týdne :)) Myslím, že čuník by mohl zabrat. Co jsem viděl, tak to zatím vždycky zvládal.

    Karel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že čuník to zvládne. Má víc šancí než já. :-) Jenda na něj dá.

      Vymazat
  9. Cucavé bombony nemám ráda. Jsou mi nesympatické, že lepí a že po nich zůstávají papírky.
    Čuník určitě Jeníčkovi pomůže. Za chvíli Jeníček bude rozbalovat bombony sám a budeš mít všude plno papírků.:D

    OdpovědětVymazat
  10. Jeníkovi se vůbec nedivím. Mě by to taky pěkně štvalo, kdybych se nemohl k té dobrůtce dostat :-). U nás si Míša s rozbalováním neláme hlavu. Strčí do pusy sušenku i s obalem, zjistí že to není ono a uslintanou a rozkousanou nám jí zase vrátí, ať mu jí rozbalíme :-). Oni se to rozbalování ale určitě postupně naučí. Motivace sladké odměny dokáže zázraky :-).

    OdpovědětVymazat
  11. Marci, želatinové bonbony jsou nejlwepší varianta, i kdyby ho Jeníček spolkl, je to menší zlo, než tvrdý cucavý bonbon. Rozbalování se určitě naučí, ono s tím má problém více dětí. Vnučce to nedávno také nešlo, tak si ho vrazila do pusy i s igelitovým obalem a potom se dávila. A já marně přemýšlela proč. Než jsem objevila ten igelit.
    Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  12. Takové věci, které jsou pro druhé samozřejmé. A jak jsou pro některé těžké. Život je pestrobarevný a rozmanitý. Věřím, že se tomu naučí, je to přece šikovný kluk.

    OdpovědětVymazat
  13. Už jste toho zvládli spolu tolik, zvládnete i tohle! Určitě a brzy!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...