čtvrtek 24. května 2012

Učíme se kreslit zvířátka


Tentokrát Jeníček zkoušel malovat kočičku podle knihy "UČÍME SE KRESLIT ZVÍŘÁTKA" ...


Já jsem mu ukazovala prstem, kde skončil... a říkala jsem mu, co má zrovna malovat.


Myslím, že i jemu samotnému se kočička líbila....


Usmíval se a vypadal šťastně.


Tradiční odměna posledních dnů....


...bez zmrzlinky ani ránu. Už nám dochází, budu muset zítra na nákup a udělat zásobu do mrazáku.


Pak Jeníček namaloval kohouta...



Myslím, že na první pokus se mu náramně povedl.


...ryba mu nešla, tak se u toho čertil.




A malovat medvídka se mu nelíbí vůbec.


Ale nakonec to nějak zvládl...



Sice nevím, zda by medvěda někdo poznal, ale i snaha se cení.


Jsem vděčná, že vůbec vezme tu tužku do ruky.

13 komentářů:

  1. U té kočky se tak krásně usmívá, hned jsme se smála na monitor taky:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak takovou knizku bych mnohdy potrebovala i ja. Jendovi to malovani ale slo krasne je to sikulka a mamka taky.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych za zmrzlinu maloval, ale nikdo mi ji nenabídne. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den,
    vím, že Jeník byl na canisterapii s hafanama, ale už viděl živou kočku? Pohladil by si ji také? A když začne mňoukat, líbí se mu to?
    Když jsem jako malá byla roztěkaná a divoká, dali mi kotě a začínali, jestli ho udržím v klidu a nespadne mi...zvykali jsme si na sebe a bylo to fajn. Ale u jendy nevím, kdyby se jeden z nich vzteknul, skončilo by to asi škrábancem a nechutí pokračovat, co?
    Bětka

    OdpovědětVymazat
  5. Kočička se povedla :) Jenda je šikovný.
    Máš u mě diplomek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bylo po letních prázdninách, byl celý špinavý z cestování, musel se vykoupat :D

      Vymazat
  6. Marci, Jeníčkovi se kočička moc povedla. Krásně se u ní usmíval. Máš pěkný blog, vždy si přečtu co jste s Jeníčkem dělali a musím říct, že Ti skládám hlubokou poklonu. Máš můj velký obdiv, naučila jsi Jeníčka spoustu věcí a věřím, že to Pro Tebe není vždy snadné.

    OdpovědětVymazat
  7. Kočička je pěkná, ale mne zaujal ten kohoutek. Krásné dílo!

    OdpovědětVymazat
  8. Jeník je šikovný. Zaráží mě, že má takovou vytrvalost. Pokud tedy pracoval v kuse jen s přestávkou na zmrzku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou, pokud má silnou motivaci (a tou Mrož je), tak vydrží 5 - 10 minut "pracovat"...Když splní 5 úkolů, dostane 5 lžiček zmrzliny ap...Záleží na něm. :-)

      Vymazat
  9. Nemůže hned umět všechno! Kočička je na jedničku!

    OdpovědětVymazat
  10. Jeee, obrázky se mu moc povedly! Trošku mi připomíná mě ve škole, po ránu vcelku čilá, i nějaké to nadšení se najde a pak už ta hlava klesáá a klesáá, až už jen ležíte na lavici. :D

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...