neděle 6. května 2012

Stavebnice od firmy IOTOBO


Jenda dostal dárek - dvě pěkné stavebnice.


V tomto článku vám představíme první stavebnici....


Tahle magnetická stavebnice od firmy IOTOBO se Jeníčkovi moc líbí.


Magnety má celkově moc rád.


Nejdřív jsme si prohlídli obrázky.


Zvířátka se mu líbila. Zaujal ho netopýr, kůň, veverka a motýlci.


Horší to bylo s lidmi.


Šašek ani "babička" s kytkou se mu nelíbili.


Chvilku skládal přesně tak, jak měl....


Dokonce mi na požádání podával ty kousky, které jsem já potřebovala.


Říkala jsem mu, jakou barvu potřebuji...


...a Jenda hezky spolupracoval...



 Potom to chtěl zkusit sám - bez předlohy.


Zkoušel různé věci...


...a říkal. že to jsou zvířátka....




Měl  radost, když se mu něco povedlo....



Ptala jsem se, která barva je žlutá, která oranžová....


A i když se mu moc nechtělo, tak mi to ukázal.


Myslím, že se mu obrázky moc povedly.


A ke konci mě neuvěřitelně překvapil.
Sám od sebe na to přišel.... a naprosto sám - bez jakékoliv rady a bez pomoci udělal dva barevné míče....


Stavebnice je krásně barevná, kreativní a Jendovi se s ní moc dobře pracuje.
S čistým svědomím vám ji můžeme doporučit.
Stavebnice je odstupňovaná podle věku, takže si užijí nejen malé děti.
A tu druhou stavebnici, která je na prvním obrázku, vám představíme zase jindy.
Takže ještě jednou děkuji firmě IOTOBO za jejich nádherný dar.

28 komentářů:

  1. Moc hezká fotoreportáž.Jeníček je šikovný:)Ty míče tak pěkné poskládal:)

    fotimrada.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Má krásnou fantazii a dovede se i radovat s vykonaného díla. A kdo by se taky neradoval, když se něco povede. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt. I já se raduji z dobře vykonané práce.

      Vymazat
  3. tak tuto stavebnici znám, koukala jsem na ni hračkárně, Fíkové by se líbila moc, leč K. má ještě období, kdy má vše v puse, tak to vidím na Ježíška :)

    Každopádně jsem moc ráda, že jsem viděla stavebnici rozbalenou a v praxi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, stavebnice je super. Určitě neprohloupíš.Dívala jsem se na www stránky a možná mu seženu ještě další kousky.

      Vymazat
  4. Vypadá to hodně dobře a je vidět, že to Jeníčka opravdu moc bavilo. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dobry den Amelie, chodim k vam nakukovat temer kazdy den a musim rict, ze Jenik dela milove pokroky. Ne ze bych chtela podcenovat Jendovu psycholozku nebo psychiatricku, ale rozhodne podle fotek nemam pocit, ze by byl mentalne retardovany, jeho inteligence dle mnohych obrazku a popisu vypada naprosto v norme...(ja jen, ze nekde jste tu psala o MR. spis bych rekla, ze pri testovani nemel moc naladu spolupracovat :). Navic na MR ma podle me prilis dobrou pamet... Misha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zda má či nemá MR? Toť otázka. Já si myslím, že NE. Ale ve své podstatě na tom zase tolik nezáleží. Pro jeho rozvoj se snažím udělat maximum a to další ukáže teprve ČAS. Jen čas ukáže, zda má či nemá Jeníček na "normální" školu s asistentem či nikoliv.
      Ještě jej spousta testů a psychologických vyšetření během let čeká, tudíž se pak MR potvrdí nebo vyvrátí. Nezáleží mi na tom. Miluji ho takového jaký je a na výši IQ mi (až tak) nezáleží. Je to můj syn a budu ho milovat, ať má IQ např. 65 nebo třeba 130... Diagnóza ani výše IQ nemá na množství lásky vliv.

      Vymazat
  6. jejo... tie obrázky urobil naozaj pekné :D je šikovný. A vidíš, vdaka tvojej snahe utvoril aj lopty :D prajem pekný deň :D

    OdpovědětVymazat
  7. Marci to je šikulka a stavebnice je moc pěkná,vidíš,když chce,tak umí moc hezky spolupracovat a míče má na 1****.

    OdpovědětVymazat
  8. Marci, podobnou stavebnici, ale v podstatně menším provedení jsem měla jako malá. Také jsem si s ní vyhrála jako Jeníček.
    je vidět, že ho zcela pohltila.
    Mějte se sluníčkově IVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nevíš, jak se jmenovala? Docela by mě to zajímalo. Tahle mi přijde skvělá. Jenda magnety miluje.

      Vymazat
  9. téééda to vypada ale fakt suprově užasný kolik má Jenda pomucek. Marci máš u mně ocenení blogu. mej se krásne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za ocenění. A Jendu musím rozvíjet, dokud to jde... Za pár let už se moc nenechá. :-p

      Vymazat
  10. Ami!!!!! On je taaaaaaaaaaak šikovnýýýýýýýý!!!!!!!! Vůbec netuším jestli já bych ty míče poskládala!!:-(( Marci-já už u něho vidím jen jediný problém-a to-že se bojí lidíííí!!! škoda , že ho nevzali do té školky.-((( Mám pocit,že je inteligentněší než mnoho dětí tam. Nic proti nikomu!!! Ale on je fakt strašně chytré ditě!!! jsem z něho nadšena!!!! Fakt!! Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já jsem ty míče taky nezkoušela. Měla bych to (bez návodu Jeníka) někdy zkusit. :-)

      Vymazat
  11. Stavebnici znám, pracuji s ní, menší provedení mají i děti doma. Je výborná, spousta dětí má problém rozlišit mezi těmi dvěma druhy "trojúhelníků", Jeníček je fakt moc šikovný.

    OdpovědětVymazat
  12. Zkus se spojit s Katerinou Kornovou, jestli tvuj syn je autista a nebo ne, ja si myslim, ze ne. Jinak si te fakt vazim, jses super mama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý anonyme, o tom, ZDA JE či není můj syn AUTISTA, o tom už nehodlám ani pochybovat. O autismu jsem přečetla 45 knih. Mám 17 tileté zkušenosti s několika autisty a o diagnóze svého syna ani v nejmenším nepochybuji. Pokud vás to uklidní, tak v diagnóze se shodlo 7 odborníků nezávisle na sobě. A co se týče Kateřiny Kornové: netušila jsem, že dělá diagnostiku autismu. :-P

      Nééé, teď vážně: Po shlédnutí Třinácté komnaty s Kateřinou Kornovou v lednu 2010 jsem pojala podezření, že můj syn je autista a neurolog byl po pár dnech první, kdo Jendovi diagnózu potvrdil. Zná Jendu od jeho 5 měsíců. Díky pořadu s K. Kornovou se hnuly ledy a já jsem se odpíchla od zbytečného postávání na jednom místě a možná zbytečně promarněných dalších měsíců a díky tomuto impulsu jsem začala rozvíjet syna podle toho, co vyhovuje autistům a od té doby Jenda udělal maximální možný pokrok.
      Budu vám vděčná, pokud diagnózu mého syna zpochybňovat nebudete. Děkuji za pochopení.

      Vymazat
  13. Krásná hra, krásné fotografie, šikovný, soustředěný a usmívající se Jeník. Hezky se na to dívá.

    OdpovědětVymazat
  14. No to je super, jak si Jenda vyhrál. Z fotek je cítit, že byl v náraný pohodě. Mám radost, že tentokrát měla aktivita úspěch. takové chvilky určitě těší.
    E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těší, těší, ale mě toho těší hodně. K radosti mi stačí i pro někoho sotva postřehnutelné maličkosti.

      Vymazat
  15. Marcí,
    úžasná stavebnice!
    Škoda, že už mám děti velké, hned bych si jí také objednala. Jeníček skvěla spolupracuje a je velmi šikovný, radost na něj pohledět :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Parada! Opravdu moc krasny a pozitivni clanek. Z fotek je videt Jendovo zaujeti, a ty vytvory jsou skvele. Je videt, ze kdyz ho neco bavi, tak je to vazne sikula nejsikovnejsi. =)

    OdpovědětVymazat
  17. Amálko, ty musíš mít doma takovou spoustu stavebnic a všelijakých šikovných pomůcek! Já už bych to neměla kam dávat a hlavně bych nevěděla, kde co mám a co bych potřebovala, to bych nenašla.:)

    OdpovědětVymazat
  18. Na fotografiách vyzerá Janík taký spokojný a krásny. Vidno, že ho to baví. Dúfam, že záujem a radosť z hry trvá aj naďalej.
    Radostný deň!
    Leti.

    OdpovědětVymazat
  19. Hello there! This post could not be written much better!

    Looking through this article reminds me of my previous roommate!

    He continually kept preaching about this. I most certainly will forward this
    article to him. Pretty sure he'll have a good read. Thank you for sharing!
    Feel free to surf my webpage : luban

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...