pondělí 14. května 2012

Puzzle s pavoukem


Před třemi týdny jsem dostala pro Jeníčka puzzle.


Tři týdny trvalo, než ho vzal Jenda na milost.


Odmítal ho a já jsem ho nenutila.


Neměl tak silnou motivaci, aby ho přiměla k práci.


Ale našla jsem náhodně jednu velmi SILNOU motivaci.


A tou je zmrzlina Mrož.


Za tu je Jenda ochoten dělat i to, co normálně nedělá.


Výhodou je, že po vyndání puzzlíků je obrázek namalovaný na té dřevěné podložce.


Bez ní to Jenda nezvládá.


Moc se mu líbil pavouk s pavučinou....


...ale i žížala nebo beruška.


Pavouky, brouky a podobná zvířátka má Jenda rád.



Soustředěně svůj úkol dokončil....


...a vrhnul se na zmrzlinu...


Podmínka byla: "jeden úkol = jedna lžička zmrzliny", tudíž jsme těch úkolů zvládli víc....

28 komentářů:

  1. Jeden úkoljedna lžička zmrzliny? A není to vydírání :D :D
    To je dobrý, tu budeme zkoušet na Adama až u nás bude zase spát

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On jindy sladkosti nedostává, tak je vděčný i za málo. Ale kdyby chtěl, dala bych i dvě. :-)

      Vymazat
  2. Doufám, že si Jeník vybral v příborníku aspoň tu největší lžičku :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Amélie je moc fajn vidět Jeníčka tak hezky soustředěně pracovat,jsou to pěkné chvíle,zaslouží fakt nanukové pochutnání ,ale Ty také!!!!!!!!Daja

    OdpovědětVymazat
  4. Komentík s velikou lžící mne pobavil. :)
    A puzzle je moc hezké! A Jenda šikovný, i když za "úplatek". :)

    OdpovědětVymazat
  5. Maci, chodím pravidelně sledovat Tvé příspěvky, jen nějak nestíhám komentovat. Moc se mi líbí tenhle příspěvek se zmrzlinou. Tvoje děti jsou úžasně skromné, kéž by byly všechny takové. Jeníček dělá stále takové pokroky!! A to jen díky Tvé péči. Mějte se všichni moc krásně. Pa Tina

    OdpovědětVymazat
  6. Jako vždy super!!!! Jeník je bezvadný!!! Puzzle je taky supr-na netu jsem ho nikde nemohla najít:-( taky bysme ho potřebovali:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Marci, myslím, že si zmrzlinku zasloužíte oba!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Jeníček dělá pokroky, moc se mi líbí jeho soustředěná tvářička a je vidět, že ho to opravdu baví, dokonce se při práci i usmívá. Inu odměna ho čekala opravdu sladká.

    OdpovědětVymazat
  9. Zrovna jsem se chtěla zeptat, jestli se také někdy odměňuješ! Je ale s podivem, že Jeníček v tomhle tak poslouchá! To je skvělé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježurko, pracujeme na tom už více jak 2 roky, takže už dávno pochopil, že jsem tvrdá a že opravdu NIC nedostane, pokud nesplní úkol...a pak se může vztekat jak chce, ale opravdu odměnu nedám, když neudělá danou věc... Musí vědět, že vztekem ničeho nedosáhne.

      Vymazat
  10. júj :) je zlatučký :D och... robí pokroky a to len s tvojou pomocou :D si super matka :D pardon Matka s veľkým M :D ahoj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mária, i Ty jsi zlatíčko, jen o tom ještě nevíš.

      Vymazat
  11. Téda, co jedna lžička zmrzliny, to jeden splněný úkol? Nemá to ten Jeníček s tebou lehké. :-)) Ale puzzle skládá s nadšením a ta zmrzlinka za to určitě stála. ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Aby mu to nezůstalo. Bez odměn pak už neudělá nic. :D
    A kam se vám všechny ty hračky vejdou? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jako u psa...taky mu zpočátku dáváš odměnu, když poslechne POVEL, a časem odměnu vynecháš a pes poslouchá sám... Takže Jenda už něco bere jako samozřejmost, hraje si tak, jak jsme nacvičili, naučil se poprosit, poděkovat, pozdravit, sednout si ke stolu, nebo si někdy sám maluje, sám si občas lepí samolepky, ale předcházel tomu tvrdý trénink pomocí odměn. Ale Bůh ví, jak to bude v dospělosti... Tak nějak mám pocit, že i tí ostatní autisté v rodině pořád vyžadují "odměny"...

      Vymazat
  13. Vôbec sa mu nečudujem, tiež mi často chýba motivácia a tak moja lenivosť prekvitá. Ale za takúto zmrzlinu by som ti aj okná na celom dome umyla! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niki, tak to jsem chtěla slyšet. Jen přijeď, okna už to potřebují jak koza drbání. Zmrzlina je v mrazáku, postel v pracovně nachystaná... stačí napsat datum. :-P

      Vymazat
  14. Jééé Amélko u nás taky Mrož zabírá.Jeníček nakonec vypadá velmi spokojeně.Krásný večer.Věra.

    OdpovědětVymazat
  15. Zmrzlina mrož je dobrá, ani se Jeníčkovi nedivím.:)

    OdpovědětVymazat
  16. Mňam, taky bych brala, kdybych za každou povedenou zkoušku dostala zmrzlinu :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, vím že toho máš nad hlavu,ale když vidím jak má Jenda rád hmyz, šneky a podobně, napadlo mě jestli by se mu nelíbilo mít doma terárium s takovýmhle šnekem http://www.ifauna.cz/clanek/terarijni-zvirata/achatina-fulica/3613/ je basolutně nenáročný na péči-když se náhodou zapomene terárium zvlhčit nebo mu dát salát "zavíčkuje se" a je tak schopen přežít řadu týdnů a i když se to nezdá je s ním legrace (moje oblovka Othello se ráda prohání po mokrém umyvadle)

    OdpovědětVymazat
  18. Výborně Jeníčku! jsi skvělý, doufám, že Ti zmrzlinka chutnala.
    Puzzle je skvělá věc, není to jen zábava, je to opravdu tvrdá práce pro mozek. Dobře jej vedete.

    OdpovědětVymazat
  19. Jeee mrozika miluje segra! Je to skvela poctiva opravdu ovocna zmrzka. Jenik vi moc dobre, co je opravdu dobre.

    Jaktoze na to jeste u ans doma nikdo neprisel, ze za odmeny se treba i roztrham? Zvlaste za zmrzlinove odmeny, hmm mnam.

    OdpovědětVymazat
  20. Jo jo, to znám, na mě v mládí taky platila zásadně jenom zmrzlina. Kromě zmíněného Mrože od mládí mám fakticky rád ruskou zmrzlinu a samozřejmě Míšu :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...