neděle 13. května 2012

Nechci nakupovat


Potřebovala jsem koupit pečivo....


...a taky Jendovi čaj....


Oblíbil si černý čaj s citrónem od Aquilly a nic jiného pít nechce.


Jenže do obchodu se mu zrovna nechtělo.


Nejdřív se válel po zemi....


...pak posedával na jakémsi schodě ....


...a fňukal....


Nakonec jsem mu slíbila nový hakisak....


...a tak se nechal přemluvit....


V obchodě skákal jak opička ....


...nechtěl totiž šlápnout na čáry na zemi....
Těm se často vyhýbá.


A na zahradě už byl zase spokojený...


...poskakoval po kamenech....


...a hlídal si svůj nový hakisak....


24 komentářů:

  1. Na těch fotkách ze zahrady vypadá Jeník šťastně - má moc krásný úsměv:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, doma...a na zahradě je rozhodně spokojenější.

      Vymazat
  2. Zdravím Marcelko, tak nešlapáním na čáry jsi mi něco připomněla :-) Každý den dostávám od Adíka vynadáno, že na ně šlapu cestou do školky...a doma máme dlažbu...takže se často ptám jestli nepotřebuje na záchod...když vidím jak poskakuje...a on jenom nešlape na čáry :-). Jo jo na posledních fotkách je vidět , že doma je Jeníček nejspokojenější. Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  3. To vyhýbání se čarám jsem viděl v nějakém filmu...

    OdpovědětVymazat
  4. Marci, tak to jsem přesně dělávala jako malá taky - chodila jsem po chodníku abych nešlápla na spáry. A úplně nejhorší byly dlaždice - byly menší než betonové, barevné-hnědé a okrové tuším a měly takový čtverečkovaný prolis - tak ty ksem nesnášela, protože tam se na čáry šlápnout muselo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zámková dlažba myslíš? U těch to jde blbě no :)

      V.

      Vymazat
  5. Film Lepší už to nebude, hlavní roli hroje Jack Nicholson.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mi ve městě občas napadne chodit jen po bílých nebo naopak tmavých dlaždicích. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem si takle s bráškou na chodníku hrála, už jsem na to dávno zapomněla až tvůj dnešní článek mě vrátil zpátky do dětství. :-) Na snímcích je vidět, jak se postupně Janíčkovi vylepšuje nálada, až do té nejuvolněnější doma, na zahradě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je hezké, že jsi se na chvíli díky mému článku vrátila do dětství. A ono se i říká: "Všude dobře, doma nejlíp"...Jenda se tím určitě řídí.

      Vymazat
  8. Marci,ten malý šibal je nejspokojenější doma-na zahradě,(budeš muset ten obchod přemístit na zahradu)) je to šikulka.Krásný týden a už aby zase bylo sluníčko jak má být.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, ale to vůbec není špatný nápad. Dokonce by mě to i bavilo. Jako dospívající holka jsem pomáhala tetě prodávat v drogerii a bylo to fajn.

      Vymazat
  9. Nejsem nijak nemocná jako Jenda,ale do teď když mám u nás děti,tak hrajeme hru čárkovaná,kdy se nesmí stoupnout na čáru ;) A občas se nachytám,že to hraju i bez dětí :D
    PS:Taky jsem ráda,že jsi a že Tě mám ;)

    OdpovědětVymazat
  10. A ještě něco ;)
    Jsi úžasná maminka.A přesto že nejsi moje,tak bych Ti chtěla popřát ke dni matek...
    Milá maminko,
    Tvůj život neplyne jen v samé radosti,
    poznala jsi bolest i starosti.
    Bez nich však žádný člověk není,
    však víš, všechno se na světě mění.
    Jednou je oblačno, jindy slunce svítí,
    tak podobné je i Tvoje žití.
    Co Ti máme dneska přát?
    Ať Tě má každý rád,
    ať život dál Ti plyne jako krásný sen
    a něco hezkého Ti přinese dnešní den.
    Maminko, na tebe nikdo nemá,
    jsi prostě dokonalá žena!
    Krásný svátek ti přeje tvoje kamarádka Zdenka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, ty jsi ANDÍLEK. Děkuji za krásné verše, moc si toho vážím. Zahřálo mě to u srdíčka.Jsem ráda, že jsem tě poznala a doufám, že se "brzy" uvidíme doopravdy.

      Vymazat
    2. Taky v to doufám!!!Já a andílek?Dobrej vtipi!!!Jinak jsem ráda,že Tě to potěšilo ;)

      Vymazat
  11. Jeníčkovi se na zahradě evidentně zalíbilo, což je dobře. Tuším, že tam taky nechodil rád. A teď bude hezky, tak tam může být "pečený vařený" :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Amelko, moje ségra to dělala přesně obráceně. Ta zase šlapala na čáry. Chvíli jen na vodorovné, chvíli na svislé. Sousedka vždycky říkala, že ji ráda pozoruje, protože "neudělá jediný krok poctivý".:-D
    Měj pohodový den.:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak tomu rozumim, ja jsem taky NIKDY neslapala na cary. Ani na kanaly. Nejradeji jsem mela velke pravidelne dlazdice (a nesmely byt praskle).

    OdpovědětVymazat
  14. Koukám, že nákupy jsou stejně "náročné" jako u nás. Hlavní ale je, že ti naši hoši do obchodu vůbec vlezou.
    Jinak Míša má v oblibě různé samolepky na podlaze. Běhá od jedné druhé, tak to občas vypadá, že se zbláznil :-).

    OdpovědětVymazat
  15. Dobře, že jste to nakonec spolu zvládli. Když byly moje děti malé, tak zase nešláply na kanál. To prý je smůla!

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj,tak myslím,že ta obliba šlapání nebo nešlapání na dlaždice je velká.Já jsem to jako malá dělala taky,moje starší dcera to dělá taky.A Klárku jsi mi připomněla tím kamenem.Máme před garáží malý,placatý kamen,pokaždé,když Klárka vystoupí z auta,musí si na kamen šlápnout.Takový malý rituálek,jinak by jsme jí asi nedostali domů.Ahoj Jana

    OdpovědětVymazat
  17. Teď jsem přečetla další příspěvky (teď květen) a jsou takové pozitivní. Tak ať vám to tak šlape dál. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...