pondělí 21. května 2012

Párek v rohlíku a Kozy

Párek v rohlíku

- "Aničko, co chceš?"
- "Párek v rohlíku... Ale samotnej..."
- "Dobře. Tak jeden s kečupem a druhej bez ničeho", říká otec prodavači.
- "Néééé", vykřikne nahlas Anička, "s párkem! Bez ničeho nee!  Suchej rohlík jíst nebudu."

...a všichni u stánku dostali záchvat smíchu....

KOZY

Ve škole:
- "Nováková, má Tvoje babička kozy?"
- "Ne, co by s nima dělala?"
- "Má dvě, jinak by musela na plastickou operaci..."
-" Proč? ....žádný nemá, jestli je někdy měla, tak už dávno umřely"...
- "A kdy byla na plastice?!"
- "Kvůli kozám? Co to je za blbost?"

11 komentářů:

  1. Doslovné chápání významu slov.
    Kozy a "kozy" jsou úsměvné, zrovna tak rohlík bez ničeho, ovšem jen pro lidi okolo. Asperger se jak vidno nebaví, naopak nechápe situaci a může se tím stresovat.
    Je asi vlastně takové "věčné dítě". Stále se musí učit a zjišťovat i skryté významy, dvojsmyslnosti, to, co ostatním jde tak samo sebou.
    Není co závidět, i když je to někdy k pousmání.

    OdpovědětVymazat
  2. Na vtípky mě užije. Srandu mám rád a dokážu ji dělat i sám ze sebe. Přijdu hodně lidem vtipnej, ale i ujetej a to jim vadí. No jo, no

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky legraci ráda, jsem veselý člověk, ale když ono to autistům většinou legrační nepřijde, když nechápou a jsou středem pozornosti. A neřekl bys kolik takových dvojsmyslů denně použijeme. Aspergeři jsou pak často zdrojem šikany.

      Vymazat
  3. Ten párek v rohlíku mě opravdu pobavil. :-D
    Ale musím říci, že i malé děti tento dvojsmysl nechápou, kolik vidím na našich holkách, jak tápají a nechápou - Týnce to už začíná docházet, ale Nice ještě ne. ;-)
    A co se šikany týká, děti (lidi) si vždy najdou nějaký důvod, jednou je to tloušťka, jindy ekzém, nadměrná vyhublost, šilhavost, rovnátka, mastná pleť, neznačkové oblečení, bázlivost, samotář . . . !
    Prostě vždy se něco najde. :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Vskutku velmi zábavné .. já miluji smích . Také často slychám dvojsmysly , ale kolikrát jsem jediný kdo se směje .
    Ano také myslím , že co se týče šikany , děti (lidé )si vždy najdou nějaký důvod .

    OdpovědětVymazat
  5. Přijde matematik do fotolabu a říká, že chce vyvolat fotky. Prodavač se ho ptá:"9 krát 13?"
    "Sto sedmnáct, proč se ptáte?"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dala jsem to Elišce. Není matematik, ale taky vynásobila ty cifry. :-)

      Vymazat
  6. No, na první pohled to vypadá úsměvně...Ale když se do toho člověk pokusí vžít, už to taková psina není. Kozy mi připomínají některé situace z dětsví, kdy se spolužáci taky podobným způsobem bavily na můj účet. Ne, že bych snad trpěla nějakou PAS,ale bohužel/dík, jsme vyrostla v rodině, kde se takové výrazy prostě nepoužívaly, a moje rodiče nenapadlo mě před nástupem do první třídy náležitě poučit o věcech spojených s lidským množením.
    Lída J.

    OdpovědětVymazat
  7. Mě kdyby tohle položili v rámci spočítání tak já bych byla štont říct "Rozměr fotografie, proč se ptáte?" :-D

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...