středa 23. května 2012

Nové obrázky pro nejmenší podruhé


Mrknul jsem na blog a zjistil jsem, že vypadám jako roztomilej andílek...


Moje maminka mě tu prezentuje jako úžasného a hodného kloučka.


Takže to tentokrát vezmu do svých rukou já.


Vůbec jí nevěřte.


Donutit mě SEDNOUT si ke knize je leckdy marné úsilí.


K autismu mám poruchu pozornosti s hyperaktivitou a když už si sednu, tak většinou na pár vteřin nebo na pár minut (když se zadaří).


Většinou dělám blbinky a snažím se ze společného čtení nějak vybruslit.


Dávám mamince najevo, že ji mám "na háku" a mazlím se s čuníkem.


Ani nevíte, jak maminka tomu čuníkovi závidí. S ní se takhle nikdy nemazlím.


Prozpěvuji čuníkovi své echolálie - citoslovce opakované klidně i stokrát dokola...


...a čuňajs trpělivě naslouchá. To o mamku už by se v té době pokoušely mrákoty.


Válím se po gauči,  zavírám mamince knížku, prskám nebo na knihu alespoň strkám nohy.


Pořád čekám, kdy to ta ženská vzdá a nechá mě na pokoji.


Jenže to neznáte moji maminku.


Ani schovávání se za postel, vystrkování zadečku nebo válení se po zemi na ni neplatí.


Když zavelí: "teď je čas na čtení", tak ten čas na čtení opravdu nastal...


Málokdy se mi povede se ze svých každodenních povinností nějak vykroutit...


A tak chtíc nechtíc to většinou vzdávám první.


Moje maminka je neústupná.
Vím, že když jí ukážu pár obrázků v knize, tak mi zase dá na hodinku pokoj a o to jde, ne?
Ještě že knihu "Nové obrázky pro nejmenší" mám docela rád. Pro autistu je to krásně přehledné, barevné a srozumitelné, to se mi líbí a nemám problém to pochopit.


Moje maminka je na mě tvrdá. Žádnou "práci" mi neodpustí, žádný úkol nevzdá.
Je tak důsledná, až z toho často ječím jak na lesy... ale stejně ji mám rád... a možná právě proto, že to se mnou nevzdává.


Ale neříkejte jí to...
Ještě by si o sobě moc myslela....


A teď už vám přeju krásnou dobrou noc.
Čuník už je unavenej a potřebuje si odpočinout.
     Váš Jeníček

24 komentářů:

  1. Tak tohle je dobře napsané :D

    Viktor

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně napsané..Jeníčku mám velký poklad...úžasnou maminku ..

    OdpovědětVymazat
  3. Jééééé, tak tenhle příspěvek se mi snad líbí nejvíc:-)))))

    OdpovědětVymazat
  4. Valach Ostravski23. května 2012 v 21:19

    Hezkýýýý. Dokonalá maminka.

    OdpovědětVymazat
  5. Milý Jeníčku!
    My víme, že máš rád maminku. Však ono má moc ráda tebe a nádherně se o tebe stará, aby ses pěkně učil a vyvíjel.
    Nemáme mamince věřit, že jsi milý klouček? Ale ona tě tak třeba vidí a jednou ji možná uděláš radost o to větší, že to bude svatá pravda.
    Tak, a teď dobrou noc!

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Amelie, môžeš byť na seba VEĹMI HRDÁ, si výborná mamina. Nepíšem komentáre k Tvojim príspevkom, ale si ich vždy rada prečítam, je to krásne čítanie. Z Tvojich príspevkov a obrázkov, by bola krásna kniha, ktorá by určite pomohla mnohým maminkám pri výchove autistických detičiek.

    OdpovědětVymazat
  7. To je tak krásné :-)
    Opravdu nádherné ...a moc pěkné fotografie .

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně nám to Jeníček napsal,to maminka musí mít z něho veeeeeeeelikou radost.Mějte se krásně oba šikulové,vlastně i čuník,promiň Jeníčku na toho jsem zapoměla.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc milý komentář jedné skvělé mamči jednoho malého roštáka :o)

    OdpovědětVymazat
  10. Snad ani nepotrebuje komentar...tecou me slzy, usmivam se....KRASA...Moc fandim...

    OdpovědětVymazat
  11. Milý Jeníčku, moc hezky jsi to napsal,hlavně o té velké trpělivosti Tvé maminky.Však hlavně tu jí strašlivě moc závidím.
    Věřím,že i Ty jednou přijdeš na to,že mazlit se s maminkou je stejně prima,jako s čuníkem.
    Hezký den,Jeníčku!

    OdpovědětVymazat
  12. Milý Jeníčku, máš štěstí, že máš takovu skvělou mamimku. Je vidět, že jí máš rád.

    OdpovědětVymazat
  13. Popřát dobrou noc, jsem nestihla.
    Tak aspoň popřeji hezký den, pro Jeníčka, maminku a celou rodinku. :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Jeníčku, Luki taky knížky nemá moc rád ... jste prostě chlapi :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásně nám to jeníček napsal. Tohle jsou přesně ty příspěvky, které čtu nejraději. Pozitivní. Je vidět, že když se chce, jde všechno - i když někdy s menším (nebo větším? :-) ) odporem.

    Amelie, neskutečně vás obdivuji. Tak velkou vnitřní sílu a odhodlanost by vám mohl závidět kde kdo. I já. Mějte se moc hezky, ať se vám a celé vaší rodině daří. Přeji co nejvíc momentů, které vykouzlí úsměv na tváři. :-)

    Markéta B.

    OdpovědětVymazat
  16. Já bych Vás jako maminku nechtěl. Mě se totiž nechce moc uklízet a jestli Jendu opravdu donutíte číst, tak mě byste asi donutila uklízet :D a to fakt nedávám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabrieli, někdy mám pocit, že přesně na tohle nemám vliv. Ten chlívek u holek už raději ani neřeším... řeknu, že se mi to nelíbí, zavřu dveře a jdu pryč. Jendovi jde zatím uklízení lépe než holkám.

      Vymazat
    2. a dobře děláš :-D já to taky vzdávala :-D prostě si tam schnijte -já to nechci vidět :-D

      jinak tenhle článek je mooooc milý,krásný a vtipný :-)

      Vymazat
  17. Úžasný příspěvek:-) Trocha odlehčení je v té každodenní dřině potřeba. A víš co, myslím, že Jeníček to tak nějak fakt cítí.

    OdpovědětVymazat
  18. úžasně silná maminka - mne tento článek "usmál"

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...