středa 21. listopadu 2012

Čas na holky


KDYBY...


Vím, žádné KDYBY neexistuje...


Ale přesto:
- kdyby se chtěl tatínek  (kdysi)  věnovat po večerech Jendovi, měla bych čas na holky


- kdyby tchán s tchýní hlídaly děti, měla bych čas i pro sebe. I naše manželství by možná nezemřelo na oubytě.
- KDYBY si tchýně vzala Jendu alespoň na jeden víkend v měsíci, měla bych čas na své dcery...


Ono však žádné KDYBY NEEXISTUJE.
A tak se o své děti musím postarat sama.


A protože Jenda od narození spánku moc nedal a protože usínal často i hluboko po půlnoci, pak toho času na dcery zákonitě moc nebylo.
A věřte, že mne to MOC mrzí. Doufám, že mi to holky jednou odpustí.


Snažím se ukrást každou volnou chvilku a když už nějaká nááhodou JE, pak ji věnuji svým dcerám.


Občas Jenda usne o chvíli dřív, občas ho přijede pohlídat můj brácha nebo moje maminka a občas mě ze spárů Jendy vysvobodí asistent.


Není to často a mé dcery by si zasloužily mnohem více mého času, ale kde nic není, ani smrt nebere.


S asistentkou Luckou jsem se asi před 2 měsíci rozloučila a Tadeáš přijede tak jednou za měsíc.
Většinou tu hodinku a půl až dvě hodiny času věnuji nákupu. Snažím se brát holky s sebou. Už jen proto, abysme byly spolu, ale i proto, aby věděly, kde co je a kolik co stojí...


Tentokrát Tadeáš napsal, že přijede o víkendu - tedy v sobotu.
Obchody, pošta, lékárna...vše zavřené, takže nakupování nehrozilo.

Tadeáš řekl, že má pro mě dvě hodiny!!! Dvě hodiny volného času - díky BOHU za to.

Řekla jsem holkám, ať nachystají karty, pexeso, hříbky, kostky...cokoliv, co chtějí hrát a než to nachystají, že si dám v rychlosti sprchu. S Jendou to nejde a  ve tři hodiny ráno mě to fakt nebaví....

A tak jsem to vzala tryskem do koupelny, dala si jednu rychlosprchu, cestou jsem v kuchyni popadla nějaké mlsání a želatinové hady pro vítěze a usadily jsme se s holkama (po několika měsících) u Šárky na koberci.
Skoro dvě hodiny jsme měly JEN pro sebe. Nikdo na nás neječel, nikdo do nás nešťouchal, nikdo na nás neplival, nikdo nám nenadával, nikdo na nás nevystrkoval pozadí.

No, nebyla to idylka. To u nás nehrozí.
Eliška zákonitě kňourala a fňukala, že tohle ji nebaví a že chce hrát něco jiného, ale nedala jsem se.

Tentokrát to byl volný čas pro ŠÁRKU, tudíž si mohla ONA vybrat, co chce hrát.
Dvě hodinky utekly jako voda a hrálo by se dál... KDYBY...
KDYBY byl někdo, kdo by byl ochoten Jendu hlídat...



..škoda, že to není častěji...


Miluji ten čas se svými dcerami a navíc jsem hravý človíček, tudíž pexeso, karty, kostky...to je moje....
A možná právě proto, že toho "volného" času je tak málo, tak o to víc si ho vážíme...
...nebo alespoň já....

Šárka jako správná puberťačka už o volný čas s maminkou (asi) moc nestojí a Eliška zase naopak - ta mi pro změnu nadává, že ji nemám ráda, protože se jí málo věnuju....

9 komentářů:

  1. Zase si kladeš za vinu něco, za co nemůžeš? Stejným způsobem si já můžu vyčítat, že kdybych nepotkala kdysi jednoho extrémně inteligentního a psychopatického chlapa, nemusela jsem se od něj nechat trápit. Kdybych měla v dětství otce, neměla bych tak nízké sebevědomí a věděla bych, kam až toho chlapa můžu nechat zajít atakdále...a nakonec bych došla k tomu, že kdyby to něco nebo někde nestvořilo tenhle svět, nemusela bych mít život,jaký mám. Kdyby je na houby, funguje jenom jako obviňovací médium...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NEKLADU SI VINU ZA NIC. Jen je mi líto, že nemám čas na své dcery. To je snad přirozené. Komu by to líto nebylo? Nepochopila jsi.

      Vymazat
  2. Amelie holka nemas to lehke ,holky jednoho dne budou rozumet ze to nebyla tva vina a ze jsi prece vsechno nemohla stihnou a na tyhle chvilky ktere spolu stravite budou mit hezke vzpominky.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Amélie, tak jsem se hezky pobavila u příspěvku o koťátku. Je nádherný a k té víře v Boha (která je u mne taky velice důležitá) je to takový bonus, že? Moc bych Ti přála mít víc času na holky, určitě o to stojí. Napadá mne otázka proč Jenda není ve speciální školce? Možná, že už jsi o tom psala, nečtu Tvoje příspěvky pravidelně. Určitě by Ti to časově pomohlo, ale jistě máš k tomu důvody. Stejně Tě obdivuju, jak to vše zvládáš a přeju více pomoci od blízkých. Opatruj se. Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve speciální školce vzdálené 20 km smí být 2 x týdně 2 hodiny, ale často je nemocný, tak ani to nemá.

      Vymazat
  4. Lucka byla ta, co si na procházky s Jendou tahala frajera? A Tadeáš by nemohl častěji? Vypadá to, že s ním si Jenda velice dobře rozumí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, nejen že si tahala frajera, sestru, psa, ale bylo toho víc. Tadeáš nemůže častěji, přes týden jezdí do Prahy na VŠ.

      Vymazat
  5. No, já vím, nemáš to jednoduché, ale Ty si umíš vždycky poradit!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...