pátek 23. listopadu 2012

Žákovská knížka


A takhle to u nás vypadá "plus mínus" každý den...



Holky mi nesou ukázat a podepsat žákovskou knížku...



...a Jenda vyvádí jak tur.



...člověk by řekl, že už to musí znát...



...a že ví, že je to jen chvilka ...







7 komentářů:

  1. Marci, možná o té stránce víš, ale jsou tam zajímavé věci.
    Hodily by se, myslím, pro učení Jeníčka.
    http://www.zabavneuceni.cz

    Míša

    OdpovědětVymazat
  2. No když tak o tom přemýšlím,asi je mi líto i Jendy.Protože asi nikdo z nás si neumí představit,co se mu vlastně v hlavě honí,proč tak vyvádí,co ho trápí a z čeho je nešťastný.Ještě že má tak svatě trpělivou maminku.

    OdpovědětVymazat
  3. Marci, já vím, že to musí být těžké, hlavně pro Tebe, ale Jeníček to taky jednou zvládne, no a vlastně Ty s ním!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...