úterý 6. listopadu 2012

Eliška zkouší fotit


Tentokrát si vzala fotoaparát do ruky Eliška...













Myslím, že se jí fotky moc povedly.






14 komentářů:

  1. Milá Eliško, moc mě tvoje fotky potěšily, jsou optimistické a povedené, souhlasím s maminkou a přeji hodně podobně veselých nápadů :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. To je, ale krásně fotogenická zelenina!
    Moc se Elišce fotečky povedly :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou mo pěkné. Má nádherné modely!

    OdpovědětVymazat
  4. Jeee! Ja mam doma toho co vam chybi. Cesnek. :D Poridila jsem si ho kdyz jsem byla pred mesicem pracovne ve Vidni. U nas totiz Billa neni. Miluju plysaky stejne jako Eliska. :)
    Jinak, fotky se Elisce moc povedly.

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě v ní něco je.Mo se jí to povedlo,hezky si to naaranžovala.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Maci. Fotky jsou krásné. Eliško, jsi veliká šikula!!!! Zdravím. Tina

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se fotky líbí a plyšáci taky. Pro Elišku by mohlo být focení pro radost zajímavým koníčkem. Já byla jednu dobu dost ve srabu a kamarád mi radil, ať vezmu foťák a vypadnu z bytu. Že v Praze je spousta míst, která stojí za vyfocení. Nejdřív jsem nechtěla ani slyšet, ale teď bez foťáku skoro nechodím. A tady jsem se inspirovala tím, že jsem si taky založila blog a fotky si tam dávám. Fotím kdejakou "blbost", ale pro mně to má svůj význam. A kdykoliv je mi smutno, stačí otevřít stránku a nechat myšlenky bloumat.

    OdpovědětVymazat
  8. Už se těším na pokračování. Je rozená fotografka !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psala jsem, že bude pokračování? Myslím, že ne, ale uhodla jsi to:-)

      Vymazat
  9. Záhrada ožila a vidím to ako Eliškin chvályhodný nápad. Určite si sa potešila, no tak aspoň na chvíľku sa usmej a zabudni na zlé :-)
    ... ľahko sa mi to píše, že? ... ja viem.
    pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, měla jsem z fotek velkou radost, moc mě potěšily její nápady.

      Vymazat
  10. Juuuuuuu, vy mate takovych plysaku z Billy, my porad stradame na prvniho, strasne se nam libi.
    Elisce vyrid, ze fotky se mi moc libi. A uplne nejvic, jak jsou rozmisteni na plote v mezerach, to je paradni napad.

    (Jinak ja ted budu mit asi vic casu cist... jsem nemocna, ruze na noze... Ach jo. Mozna je to znameni, ze mam zpomalit.)
    A ty se drz, zlaticko, moc na vas myslim.

    OdpovědětVymazat
  11. Nejen fotky, ale i nápady jsou dobré. Jen ať fotí dál.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...