neděle 25. listopadu 2012

Nezahálíme 2



Tento úkol Jendovi moc nejde.


Mám pocit, že je mu úplně jedno v čem chodí kluci a v čem holky.


...neřeší to.




Spokojování stejných aut mu šlo podstatně lépe.



Až na jedno autíčko, které si bylo dost podobné a lišilo se jen v malých detailech.




A závěrem malé poděkování:

Moc vám děkuji, že chodíte na můj blog.
Denně mě udivuje, kolik lidí si přijde číst příběhy o malém klukovi s autismem.
Vážím si toho, že to vůbec někdo čte a že vám osud jedné rodiny s autistickými dětmi není lhostejný.
Děkuji za všechno, co pro mne i pro mé děti děláte.
Jsem ráda, že vás mám.


9 komentářů:

  1. Já jsem zase ráda, že jsem na internetu narazila na tvůj blog - ani nevíš, co všechno mi dáváš - dívám se na svět kolem úplně jinak. Škoda, že jste tak daleko. Mám vás ráda Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ráda,že jste.Hodně jsem si od vás vzala a taky jsem v sobě našla více pokory.Díky vám.

    OdpovědětVymazat
  3. I já chodím denně a myslím na Vás často, jen moc nepíšu. A to, že jsi mi pomohla pochopit... víš už dávno.
    Ještě jsi nenapsala jaké barvy chceš šátečka a kolik ks.

    OdpovědětVymazat
  4. V posledním Reflexu je otištěno pár dopisů na ten ten článek o autismu. Hezký večer. :)

    OdpovědětVymazat
  5. I já moc děkuji za tvé komentáře a nejen ty!
    Vždy si uvědomím, jak mé starosti jsou malé!
    Ty se opatruj!

    OdpovědětVymazat
  6. Možná Jeníček neřeší co nosí kluci a co holky, ale když se mu podívám do tvářičky je vidět, že se snaží. Ono taky kdo se v tom má vyznat, když my holky, jsme se s chutí navlíkly do kalhot. :-D Návštěvnost máš opravdu senzační. ;-))

    OdpovědětVymazat
  7. Mít dítě s autismem musí být velký zápřah... Pracuji v družině, kde jsem měla atypického autistu - klučina si to uvědomoval a velice toho využíval a maminka mu to, lidově řečeno, žrala - při každé příležitosti říkal, že "to on dělat nemusí, neumí, nebude, protože je autista..." důslednost tam nebyla.
    Na Váš blog jsem narazila úplnou náhodou. Máte můj velký obdiv.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...