pátek 30. listopadu 2012

Jenda nechce pít

"Uáááááá.



Já NECHCI.


Mamko, zlá, odpolnááá, nech mě!!!


Uááááá.


Jsi na mě zláááá.



Uááááá.





Mě bolí jazyk.






Nech mě!!!
Nekoukej na mě, seš tlapnááá...



Bééééé...."


Tak nějak zápasíme v posledních týdnech s pitím.
Jenda dobrovolně nic nepije.


Vyzkoušela jsem všechno možné od tajných fíglů, slazení cukrem, medem, jeho oblíbený jablečný džus, oblíbený Aquilla čas s jahodama...


... různé typy lahví i hrnků, ale stále je mi záhadou, proč nechce pít.


Kde jsou ty doby, kdy jsem věděla, že chce jen růžové pití v Avent lahvi...



A tak mi nezbývá než mu několikrát denně dát několik stříkaček vody nebo čaje... (mírným násilím)

11 komentářů:

  1. A nemá třeba někde aftu nebo nějaký problém v puse a když se napije něčeho tak ho to bolí ? Mi to třeba dělá poškozená sklovina na zubu, napít se je pak horor :-( Ale taky možná ne ... No trpělivost přeju a to velkou ... Luki, taky nerad pije, teď už je velký, tak ví, že musí, ale když byl malý, míval za pití odměny, když denně vypil nějaký počet hrnků byla odměna ( mohl druhý den na počítač a to byla opravdu velká motivace ), problém je u vás ale v tom, že by si Jeník z toho asi udělal rituál, že ? Těžko radit ... takže jenom držím palce, ať rychle přijdeš na příčinu nepití :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím. Nenechá mě podívat se mu do pusy, ale myslím, že ne. Holt má taková období. Nebo chce něco jiného a z jiné lahve, z jiného hrnečku a "neumí" mi to říct...

      Vymazat
  2. To je mi záhadou, proč z ničeho nic nechce pít. Ale to nepochopíš, něco se v něm hnulo a nikdo (především on sám) neví co. Hodně síly ti přeju, jako vždy! Snad Jenda brzy začne pít víc a sám!

    OdpovědětVymazat
  3. Děti nám dávají někdy dost zabrat..... ale stejně jsme šťastné, že je máme. Jsi neuvěřitelně silná maminka a já opět smekám. Drž se Mel :)

    OdpovědětVymazat
  4. Možná je to hloupé, ale pokus se mu zase dát láhev s dudlíkem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale já jsem mu ji nesebrala. Má ji na stole neustále. Možná je pití málo nebo moc teplé, možná má jinou barvu, jiný tvar lahve, okousanou savičku...ví Bůh...

      Vymazat
  5. Není to moc výchovné, ale nepomohla by nějaká sladká limonáda? Dětem to zpravidla hrozně chutná.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...