čtvrtek 8. listopadu 2012

V parku 2


Když nebyli nablízku lidé, tak Jenda statečně pokračoval v procházce dál.


Nezapomněl na tradiční kytičku pro maminku.


Na tu nikdy nezapomíná.



 Docela milý rituál.
Alespoň někdo má chuť nosit mi kytky.




Jeníček v zámeckém parku nadšeně pobíhal od stromu ke stromu a Betynka ho následovala.



Je na ně pěkný pohled.






Jenda několikrát oběhl strom a zase se vracel ke mně.


Obdivovala jsem ho, jak daleko se klidně pustil....




Je krásné je pozorovat...


Podzimní příroda a můj šťastný syn - úžasná kombinace.




Miluji tyhle procházky v parku nebo v lese....


...kéž by jich bylo víc...


....alespoň na chvíli člověk zapomene na starosti a "vypne".



6 komentářů:

  1. Ahoj Marcelko.... jsou to opravdu NÁDHERNÉ fotky.
    Jeníček je na nich šťastný a maminka klidná, prožívajíc štěstí se svým synem.
    Příroda je nejen krásná... nejen léčí, navíc obohacuje naši duši.

    Fotografie - Jeníček a stíny - moc krásné.-)

    Moc vás zdravím, V.-)

    OdpovědětVymazat
  2. velice hezký blog. Hlavně velice pouční v tom jak překonávat všechny strasti života. Smekám klobouk


    print24

    OdpovědětVymazat
  3. Závidím to prosluněné podzimní počasí, tady je pořád hnusně zataženo a občas k tomu i prší.
    Jenda vypadá s Betynkou na procházce moc spokojeně.

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou pokroky! Bravo! Kouzelná je ta fotka, kde se usmívá Jenda i Betynka, oba jsou nadmíru spokojení!

    OdpovědětVymazat
  5. Amélko, krásné optimistické fotky :-) Ať je takových dnů co možná nejvíce.

    OdpovědětVymazat
  6. krásné podzimní fotky!!
    Moc se hezky se na to kouká, jen se k nim pěkně vracejte, jak začnou plískanice.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...