úterý 27. listopadu 2012

Za nos můžeš vodit koho chceš, ale mamince nikdy nic neujde



Nedávno jsem byla s Eliškou na očkování.


Na hlídání Jendy jsem pozvala mého bratra.



Využila jsem chvíle, kdy jsme bez Jeníka, a vzala jsem Elišku po očkování na půl hodiny do přírody.


Alespoň chvíli odpočinek od Jendy.


Bylo nádherně.


Svítilo sluníčko a nám se nechtělo domů.








Fotila jsem a užívala jsem si ticho a klid v přírodě.
A hlavně přítomnost Elišky.



Málokdy se někam dostaneme jen my dvě.




Cestou zpátky fotila Eliška.



Jsem moc ráda za tyhle chvíle, kdy mohu být jen se svými dcerami a neječí na nás Jenda.
Ano, je jich strašně málo, ale díky Bohu za to, že jsou.

Vím, že Martinovi se do hlídání (asi) moc nechce.
Bodejť. Kdo by chtěl být dobrovolně popliván, poslouchal ječení, vynášel nočníky, nenajedl se v klidu  nebo na sebe nechal vystrkovat pozadí....


Jsem vděčná svému bratrovi, že občas přijede a pohlídá, i když vím, že to pro něj není jednoduché.

Závěrem dám jednu fotku. Byla jsem u Elišky v pokoji a dívala jsem se na její nástěnku. Potěšila mě.
Na nástěnce má několik mých fotek.

Na této fotce jsem já se svým tatínkem.... před x lety.
Za měsíc a kousek to bude 15 let, co táta není mezi živými. Nikdy neviděl svá vnoučata.
Tuhle fotku mám moc ráda.

Ale hlavně se mi líbí ten citát na nástěnce:
"Za nos můžeš vodit koho chceš, ale mamince nikdy nic neujde"....

Kéž by si to holky pamatovaly...





8 komentářů:

  1. Amélko, možná se Vám to nezdá, ale myslím si, že těch chvileček s holkama pomaličku přibývá, tedy aspoň dle příspěvků, i když je jasné, že těch chvilek by jste uvítala více:) Jsem ráda, že jsem narazila na Váš blog. Dáváte mi odvahu, že pílí a trpělivostí člověk dokáže dojít hodně daleko a i když se to nezdá, tak se pak ohlédne a zdráhá se uvěřit jak dalekou cestu urazil. Jste úžasná máma. Kéž by takových bylo více a dětech v dětských domovech méně. Jeníčka čeká ještě spousta pokroků, pevně tomu věřím.I když někdy máte pocit, že Vaši práci nikdo neoceńuje, věřte tomu, že za obrazovkami monitorů si spousta lidí říká, sakra ta ženská je ale silná. Zkrátka smekám před Vámi. Škoda, že jste tak daleko, ráda bych Vám pomohla, třeba s hlídáním Jeníčka.Takhle nezbývá nic jiného než popřát vše dobré a držet pěsti ať se najde šikovný asistent. Držte se:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,musím říct,že všechny fotky jsou moc hezké.S tím hlídáním je to složitější,naší Klárku taky na dlouho nikdo nechce hlídat.K té fotce s tatínkem,byla jsi tam ještě opravdu malá holka,tatínek byl fešák.Je dobře,že čas dokáže zahojit všechno a Ty si dnes ráda na svého tátu vzpomeneš.Ahoj Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný citát a také pravdivý.

    OdpovědětVymazat
  4. nádherné fotky!Martina T.

    OdpovědětVymazat
  5. krásný podzim.
    Přeju takových chvil více.

    OdpovědětVymazat
  6. Jako "dítě" ještě pořád musím trpět, proč je to tak pravdivý citát:/:D

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...