neděle 11. listopadu 2012

Autistova radost


RADOST malého autisty


Je to asi 14 dní, co přijela moje maminka a přivezla Jendovi lilek.


Krásný fialový plyšový baklažán.


Asi půl roku s ním Jenda chodil i do postele. Tedy s tím opravdovým, který jsme koupili v zelenině.


Jenda plyšáka viděl na stole v letáku a moc se na něj těšil.



Pořád se ptal, kdy babička přijede. Jaké číslo bude na hodinách.



A když dorazila, popadl lilek a lehl si na gauč.


Kýval se doleva a doprava, doleva doprava, doleva, doprava...


..a tak pořád dokola.


Zakousnutý do ruky projevoval svoji radost z dárku.


Jo, já vím.....už bych konečně měla vložit nějaké video.
Možná  (určitě) by to bylo lepší než pouhý popis fotek.
Nejdřív mě nenapadlo vůbec, že bych TO (něco) mohla natáčet.
Teď jsem postoupila do fáze číslo dvě: natáčím, ale můj stařičký notebook už video nepřehrává.
Budu muset postoupit do bodu číslo tři: půjčit si notebook holek (se kterým to vůůbec neumím, což mě HODNĚ odrazuje) a pokusit se video NĚJAK vložit tam.
Nikdy jsem to nedělala.
Tak až se odhodlám, tak se možná dočkáte....
Ale znáte mě: Já a technika? To nejde dohromady.

Přeji vám krásnou a pohodovou neděli.
SNAD i pro nás bude hezká. Šárka sobotu prospala s horečkou. Uvidíme, co bude dál....

9 komentářů:

  1. Je krásné vidět, že má Jenda radost, kdyby takové dny byly pořád :) Přeji hodně štěstí a další takových krásných chvil :)

    Taky přeji hezký zbytek neděle a klidný týden :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, je to vážně krásné, když se někdo, zvlášť Jenda, cítí tak šťastný. Jen víc takových momentů!
    Ať je i Šárce líp, teď je počasí bohužel na různé virózy a chřipky ideální.

    OdpovědětVymazat
  3. To je dobře,že se Jenda raduje,na Šárku asi padla podzimní virozá,tak přeji uzdravení a také pěknou neděli a týden,lilek je nejlepší grilovaný :-) .

    OdpovědětVymazat
  4. Tak takhle se projevuje radost, to je úžasné. Většina z nás projevuje radost jen střídmě a zdrženlivě, ale takovýhle projev, u toho snad nikdy nedokáže být chladný a vykouzlí další radosti.

    Také přeji krásnou a pohodovou neděli celé Tvojí rodině!

    OdpovědětVymazat
  5. Pokud bych někde viděla prodávat plyšový lilek, asi bych nevěřila, že si ho někdo koupí :-) A přitom dokáže udělat takovou radost! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten plyšový lilek je opravdu báječný, má ruce a nožičky, má dokonce oči a nos, nedivím se, že se Jeníčkovi tak moc líbil a že z něj měl takovou radost. ;-)) Šárce přeji rychlé uzdravení a vám ostatním, aby jste se od ní nenakazili! Hezký večer. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak se budu těšit na video - moc ráda jsem si přečetla, že Jeník umí mít z něčeho radost, že se dokáže těšit na babičku a dárek - skvělé, jen tak dál...... S jiným notebookem to také zvládneš, chce to jenom to zkusit - zvládáš mnoho jiných a o hodně těžších věcí - držím palce a budu čekat - ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  8. Windows je opravdu snadnější a jednodušší než se ti zdá a ten přechod ze starého není vůbec nijak zvlášť jiný, jen musíš přestat mít strach a uvidíš, že ti to půjde stejně snadno.
    Taky jsem měl z toho dlouho obavy a nakonec jsem na to přišel i bez pomoci snadno sám.

    OdpovědětVymazat
  9. Lilek je super. I ja bych ho chtela ;)

    Zkus natocit video iPadem. :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...