čtvrtek 29. listopadu 2012

Jenda nesnáší telefonování


Jeníček nemá rád telefonování.
Sám do telefonu NIKDY nic neřekne.
Marně babičky prosí, ať jim dám Jeníka.
Nenechá si telefon přiložit k uchu.



Když telefonuji já, tak pár vteřin přežije...



..ale pokud hovor trvá déle než minutu, tak je zle...


 Jenda zdrhá do ložnice, vleze si do postele, dává si deku na hlavu...



..a ječí...




Naštěstí já nevolám téměř nikam a mně volají lidé minimálně.


Kdo se mnou chce mluvit, tak už  většinou ví, že po půlnoci je  rozhodně "bezpečněji"...











9 komentářů:

  1. taky nemam rada telefonovani. volam nekam jedine kdyz neni jine vychodisko. o hodne radsi mam sms ci mail.
    ale ze Jendovi vadi i kdyz telefonujes ty? tomu nerozumim, ale asi to bude proto ze zrovna v tu chvili nevenujes vsechnu svoji pozornost jemu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenu vadí jakýkoliv cizí hovor (i když mluví holky, maminka, brácha) a telefon o to víc, že tomu nerozumí.

      Vymazat
  2. Dobrý den, a nepomohl by třeba hlasitý odposlech na mobilu?? Jenda tomu podle všeho nerozumí, nechápe proč maminka mluví do nějaké trubky, tak by třeba postupně pochopil, že je na druhé straně také nějaká osoba a maminka si jenom tak nemluví sama pro sebe... Samozřejmě by se to muselo zkoušet s osobami blízkými, ale třeba by to za pokus stálo. Pěkný den přeje Zuzka z Brna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusila jsem to, řval, že je to "hnusný a nechutný". Nemá rád, když někdo mluví.

      Vymazat
  3. No, vidím, že je toho opravdu hodně, co Jeníček nemá rád, ale časem si snad zvykne i na tohle. Držím palečky.

    OdpovědětVymazat
  4. Jejda, tak to bych Ti mohla volat tak maximálně na Silvestra, protože jinak jsem už kolem desáté večer mimo provoz, sice jsem vzhůru ale mozek už jaksi spí. Krásný den Ti přeju.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja nemam rada telefonovani a nesnasim, kdyz v me pritomnosti nekdo telefonuje, vzdycky vsechny prosim, aby odesli nebo odchazim sama, vubec se teda Jenickovi nedivim. Myslela jsem, ze jsem divna, dokud jsem si neprecetla tento clanek http://www.novinky.cz/internet-a-pc/mobil/200956-jeden-telefonista-rusi-vic-nez-cizi-rozhovor.html . Mejte se hezky Eva

    OdpovědětVymazat
  6. taky nesnáším telefonování. Pokud jde o rychlou domluvu tak to ještě zvládnu, ale takovéto "plácání" o tom co druhá strana večeřela a co nakoupila mi vysloveně rve uši a mám z toho špatnou náladu. Dokonce mi také vadí, když telefonuje někdo jiný v mém okolí..

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...