úterý 6. listopadu 2012

Eliška zkouší fotit 2


Fotky nepotřebují komentář...



..a mně stejně do smíchu moc není.

















Mějte krásný den.



15 komentářů:

  1. Nedaří se? Klid, to přejde...bude líp.

    OdpovědětVymazat
  2. Elišce se její fotky moc povedly. Fandím jí, jen ať hodně fotí. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mrkev a brokolice v hrnci se Elisce moc povedli. :) Budu muset vyfotit svuj cesnek a poslat ji ho. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katy, musím teď nakupovat jen v Bille. Jahůdky sbírá i maminka i důchodci u ní v paneláku:-)

      Vymazat
  4. Fotí krásně ...ještě vám chybí česnek :oD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aranel, já vím, nikde ho nemůžeme sehnat, Jenda se na něho moc těší.

      Vymazat
  5. Fotky se Elišce povedly, moc hezky ovocňáčky a zeleninu nainstalovala, je vidět, že si s tím vyhrála a přemýšlela nad tím, šikovná! Přeji hodně sil, na mě minulý týden taky padly jakési chmury (a to nemám žádný důvod), asi změna času, brzo tma, nebo skvrny na slunci... Bude lépe, uvidíte!!! Zdrvaví Zuzana

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám taky jenom Česnek, po tom jsem toužila. A sbírali mi na něj doma i když už věk na plyšáky opravdu nemám:D

    OdpovědětVymazat
  7. já bych chtěla k mikuláši aspoń jeden,a le já to nenasbírám..ani těch 10:-(

    OdpovědětVymazat
  8. jů to je krásný :-) a Eliška je moc šikovná :-) má krásný nápady :-) a copak je u tebe nového? asi moc dobře není, co? :-( jak tak pozoruju...

    OdpovědětVymazat
  9. Eliščiny fotky mi vykouzlily úsměv na tváři. Moc vtipně nafocené, zejména zelenina v hrnci mě pobavila. Plyšáci jsou moc pěkní.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  10. Eliška je šikula.Vidím,že jsem sto let za opicemi,vůbec netuším,kde se takoví krásní plyšáci shánějí.Ale asi to bude tím,že u nás Billa není.

    OdpovědětVymazat
  11. Úroda z Billy.S focením záleží na Elišce,zda ji to baví a bude se koníčku,který lze pěstovat na mnoha úrovních vkusu věnovat !!.Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  12. Na plyšáky z Billy jsem alergický. Ale jinak se jí fotky povedly, i ty nápady jak je naaranžovat.

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den, Eliščiny fotky jsou úplně perfektní, fakt se musím smát, co vše lze vytvořit. Je moc šikovná.. Martina

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...