sobota 10. listopadu 2012

Logicoloredo


Logicoloredo - tento název jsem viděla poprvé, ale hračka Jendu zaujala.


Barvy má rád...


..vkládání do děr taky...


..takže nebyl (zpočátku) žádný problém.


Jenda si sám vytahoval různé tvary ze sáčku a zkoušel to nejprve beze mne.


Stačilo lehce naznačit, jak se to má dělat a Jenda pochopil.


Dávat stejné tvary podle předlohy - zelený trojúhelník, červený čtvereček, modré kolečko..to Jendovi nedělalo problém.


Tam, kde bylo předkresleno všech šest tvarů na podložce, tam nebyl problém...


Jenda se pekelně soustředil a s chutí za odměny pracoval.


Bylo vidět, že ho to baví.


Použité šablony dával na hromádku a bral si ty, které jsem mu nachystala já.






Po skončení úkolu si tvary sám sundával a vracel je do sáčku.


Problém začal ve chvíli, kdy na předloze byly jen dva nebo tři tvary a zbytek si měl Jenda domyslet...



Ale i to jsme zvládli, o čemž bude svědčit další série fotek.



1 komentář:

  1. Je videt ze kdyz se Jendovi neco libi a jde mu to tak je spokojeny.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...