neděle 18. listopadu 2012

Chlebová strašidla


Jak zpříjemnit jídlo mým autistům...



Eliška s Jendou jídlu moc nedají...


A tak se jim to snažím zpříjemnit...


Občas provádím POKUS, aby jedli i JINÝ DRUH chleba než obyčejný bílý...


...aby snědli alespoň trochu OVOCE nebo ZELENINY....


...aby místo rohlíku s máslem 3x denně (posledních asi 10 let) jedla Eliška třeba i žervé nebo sýr...


A pomalé "nenásilné" učení nese své ovoce.


Chlebová strašidýlka s jablkem a kouskem čínského zelí snědli oba dva.



Jen Eliška nejedla tu červenou papriku...



Její strašidlo mělo ruce i nohy z jablek...







5 komentářů:

  1. To je moc pěkný nápad, strašidýlka jsou roztomilá a určitě hodně "jedlá" :-) Starosti s jídlem jsem si taky s dcerou užila, přinutit ji, aby něco snědla byl v určitém věku velký problém, takže tuším, jak to musíš mít těžké.

    OdpovědětVymazat
  2. to je parádní nápad, díky za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  3. No Ty jsi ale šikulka! Trpělivá, milující a tak to přináší ovoce. Už nejen nočník, ale i zlepšení pestrosti v jídle! Znovu tleskám!

    OdpovědětVymazat
  4. S těmi uměleckými výtvory by ses mohla teď i přihlásit do soutěže u Lucerny. Ta to má teď v zadání. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem vyráběla klukovi, když byl malý všechno možné, aby jedl a nebylo to nic platné. Jeden čas jedl např. jen chleba s máslem a pažitkou.:)))

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...