čtvrtek 15. listopadu 2012

Culík, drdol, čelenka?


- "Mamíí, Šárka je hnusnááá, odpolnááá." slyším několikrát Jendu.


Jdu do kuchyně a Jenda se válí po zemi, kope okolo sebe a ječí.


- "Seš tlapná, hnusnááá, vypadáš jako čalodějnice...." směřuje svou řeč k Šárce, která si chystá jídlo.


Jenda nemá rád změny - a to ani účesu.


A tak ho "cvičím" - občas si udělám drdol nebo culík a pár minut ho "trápím", aby si zvykal.


Včera jsem měla čelenku a přežil to v pohodě, jindy si dám cvičně do vlasů jen sponku.



Šárky účes se mu vůbec nelíbil.


A mně jo.
Je to hezká holka.


7 komentářů:

  1. Trénuješ ho dobře, však si zvykne jako vždy. A jak si hezky hraje s kočičkou! Třeba se mu to zalíbí častěji.

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pravdu Marci, je fakt pěkná,ale Jeníček je taky kocour.

    OdpovědětVymazat
  3. Účes je moc pěkný a slečně to moc sluší! :) A Jeník si holt musí zvyknout...ale je mi líto, že ho taková malá změna umí tak potrápit :-( Držím palečky, aby mu to zvykání šlo líp a líp..:)

    OdpovědětVymazat
  4. Sarka ma moc pekne vlasy, moc leskle a krasnu farbu.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  5. Šárka je mladá holka a tak chce experimentovat i s účesem. To je přece jasné...
    Přibližuješ to Jeníčkovi zajímavým způsobem, vlastním příkladem. Dobrý nápad!

    OdpovědětVymazat
  6. Úsměvné... :)
    Nevím, zda se zobrazily mé předchozí komentáře, já zase nemám ráda novinky v technice, protože jí nerozumím tolik, jak bych si přála :)
    Obdivuju tě, veřejně prohlašuji (není to poprvé), že rodičů si nesmírně vážím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Tewie, ne, jiné komentáře od tebe se mi nezobrazily. Nevím čím to je:-(

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...