pátek 9. listopadu 2012

V parku 3


"Mamíííí, běžííííme...


...a teď zase zpátky ke stromečku...


Maminko, jsem tak šťastný, že Tě mám...


Kde jsou listy? Nejsou.
Schovaly se mamince...


Bety, podívej, vodička...


Víš co, Betko? Jdeme k autu, za chvíli už bude tma.


Ha, pozor!!!
Lidi jdou....


Bety, zdrhámeeee!!!!!


Rychle, Bety, poběž...


Schováme se pod strom, třeba nás ty lidi neuvidí, jo?


Co myslíš, Bety, už jsou ty lidi pryč?
Vyběhneme nahoru a podíváme se...



Pomoooc, ještě tam jsou.
Tak běžíme zase dolů.


Zkusíme to nahoru ještě jednou.


Paráda. Na druhý pokus je to lepší. Lidi nikde.


Ještě mrknem na kačenky...


...a mizíme domů.


Poběž, Bety...


Chceš se podívat na zámek?


A nebo raději ne...


Pojď, zdrháme k autu.


Přideeeej, Bety.
Půlhodinová procházka mě vyčerpala, už chci domů.


Mamiii, dej mi ruku, bojím se.


Betko, nezlob, nešlap na mě.
Pomoooc.


Uáááááá, pošlapalas mi listy, béééééééééééééé....


Betko zlá, hnusná, moje listy, béééé. Tys mi je zničila, béééé...


Příště Tě asi nechám doma..."

3 komentáře:

  1. Hezká reportáž :-) A i když s trochu smutným závěrem, těch pozitiv cestou jistě bylo víc :-)

    Amelie, ještě jsem ti chtěla napsat, že si tě moc vážím a proto jsem si dovolila udělit ti ocenění, které ke mě doputovalo...více u mě :-)

    Hezký den! A víc krásných procházek :-)

    OdpovědětVymazat
  2. "Venceni" Jenikovi svedci, kdo by se neradoval z tak nadhernych barev a snad se to priste obejde bez pohromy :)Moc zdravim a preji hezky vikend......

    OdpovědětVymazat
  3. Smutný závěr, ale moc pěkně zdokumentované...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...