neděle 4. listopadu 2012

Sobotní výlet na hřiště 2


V této obci nedaleko od nás jsem Jendu (poslední rok) učila chodit pěšky, bez kočárku.


Vždycky jsem ho lákala na Betynku, ale tentokrát jsem psa raději nechala doma.


Ono uhlídat a ukočírovat dvě děti s autismem a puberťačku je záležitost vyvolávající bolest hlavy.


Na hřišti se jim chvíli líbilo.


Tipuji to tak 10 minut, déle to Jenda nevydrží. Obejde všechny atrakce a pak už chce jít na tu naši tradiční procházku..


Nejhorší na celém výletě byla (je vždycky) asi ta desetiminutová cesta autem TAM a zpátky.


Někdy mi deset minut přijde jako celá věčnost.


Nevzali jsme iPad a tak se Jenda nudil.


Sahal na Šárku, házel po ní věci, pošťuchoval ji nebo na ni plival.


Šárka si to samozřejmě nenechala líbit.


Zezadu se ozývalo: "Mamííí, ona na mě kouká.
Mamííí, ať na mě nekouká. Šálina je zlá, hnusná, odpolnááá."


- "Mamíí, Honza je hnusnej, on na mě plive.
Mamíí, ať na mě neplive.
Mamíí, ať toho necháááá!!!"


- "Mamííí, ona mi žiká Honzo, to je tlapnýýý."


Naštěstí na hřišti se děti  zklidnily.


Jenda je jak malá opička: Když objala strom Eliška, tak Jenda ji následoval a ani Šárka se nenechala dvakrát pobízet.


Vzpomněla jsem si na hlášku jednoho chlapce s Aspergerovým syndromem: "Já stromy objímám nerad!"



Tak pro moje děti ti neplatí...


Těm se objímání stromů zalíbilo...
Jo a ty bundy prý vypere mamka...


...asi abych se v neděli nenudila...


16 komentářů:

  1. Aha, stromy nám prý předávají svojí energii, možná i proto Jeník nespal. :-)
    Je hezké vidět, že se do pusinkování brášky zapojila i Eliška. Řekl bych, že se Tvé děti obohacují navzájem, i když to je doprovázeno třeba tím pliváním či jinými projevy. Ale něco podobného je i mezi zdravými sourozenci.
    Hlavní je, že se mají rádi a to na těchto fotografiích je vidět.

    Hezkou neděli Tobě i dětem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenda dnes objímal strom poprvé, ale nespavec je od narození:-P

      Vymazat
  2. Páni! Jenda udělal velký pokrok. Pamatuji si na to,jak se vztekal,protože nechtěl chodit.. Ale teď? :) Je úžasný. Gratuluji Vám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Maci, hezké fotky. Můžu Ti říct, že s mými dětmi je cesta autem taky hrozná. Pořád se pošťuchují a to "mamí, ona/on ..." slyším pořád. Měj co nejklidnější neděli.Tina

    OdpovědětVymazat
  4. moc hezky se na ty fotky kouká :)
    je mi jasné, že se zvukem by to bylo náročnější.

    Přeju klidnou neděli!!

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá na krásný výlet! Děti vypadají přímo idylicky a mile :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný výlet na hřiště,je vidět,že jsou děvčata trpělivá a tolerantní a mají se navzájem rádi,i přes pošťuchování v malém prostoru :-).Krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trpělivá právě vůbec nejsou, ale snažím se je to naučit. Jednou se jim to bude hodit.

      Vymazat
  7. Marcelko, já si myslím, že to byl velký úspěch! Všechny děti i Ty spolu, dokonce se vedly za ruce, no a taky jsem koukala, že si Jenda nechal dávat pusinky od děvčat. To je pokrok, ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježurko, je to velký pokrok. Jsem za to moc vděčná. Občas vypadáme jako "normální" rodina:-P

      Vymazat
  8. Jenda je fakt vzornej bratr, fascinuje mě, jak se nechá pusinkovat. Když si představím, jak by vyváděl můj bratr.. ,-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, Pusinky jsou výsledkem trpělivého a dlouhodobého nácviku, ale Jenda je vděčný žák. už vím, jak na něj, tak je to "pohoda".

      Vymazat
  9. Amel Jenda si nechal dát pusy od holek a ani ne nevzteknul?Teda já nestačím koukat jak je ted klidnější a tak nějak lepší..nebo se mi to jen zdá?

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...