pátek 2. listopadu 2012

Usínání s žížalou Jůlií


Vzhledem k tomu, že před pár dny hlásili ochlazení a sníh, tak jsem vylezla na půdu  a hledala jsem v pytlích zimní oblečení pro děti - bundy, čepice, šály ap.


A když už jsem tak šmejdila na půdě, tak jsem se dívala i do jiných pytlů - co by tak Jenda po holkách upotřebil.



Našla jsem tam žížalu Jůlii, kterou Eliška jako malá zbožňovala.



Donesla jsem ji dolů a Jenda z ní měl velkou radost, až mě to překvapilo.


Večer si ji vzal do postele...


...položil ji vedle sebe, přikryl ji...


... a dokonce jí půjčil svůj oblíbený dudlík...


Kdyby nebylo 0:30, mohla by to být prima zábava...




6 komentářů:

  1. Moc hezky spolu leží - Jenda a Jůlinka.Ale pohled na čas je děsivý,jak ty to holka všechno vydržíš?!

    OdpovědětVymazat
  2. Jeník má tedy výdrž. O půl jedné už mám většinou 2 hodiny spánku za sebou. Třeba mu Jůlie domluví a zítra usne dřív.:-)

    Pěkný den, Marci.
    Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Amélko, zdravím! To jsou tak krásné fotky! Jenda je na nich "k sežrání" :-) A Julča se Jeníčkovi přece musí líbit, vždyť je růžová :-) :-) :-)
    Měj hezké dny.
    evice

    OdpovědětVymazat
  4. Amelko, tak tuhle zizalu bych brala taky. Je krasna, takze se vubec nedivim, ze se Jendovi libi. On chodi vzdycky takhle pozde spat? 0.30 je pozde i na me... Hezky vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, tuhle žížalu jsme doma měli také, moje sestřička ji také zbožňovala. Je to také maňásek, že?
    Jsou to sladké fotky, jak na nich Jenda s Jůlií krásně spinkají
    Hezký víkend přeji!

    OdpovědětVymazat
  6. Jeník je na fotkách úžasně spokojený! Jen ten čas mě vyděsil, jak to vůbec vydržíš? Máš opět můj neskonalý obdiv!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...