sobota 3. listopadu 2012

Sobotní výlet na hřiště


Jenda má velké štěstí...


...a to, že má sestry.
Své úžasné sestry.
Sestry, které jsou mu příkladem i vzorem.



Chtěla jsem, aby děti trávily více času "pohromadě", a tak jsem dnes navrhla výlet.
Jet do vesnice nedaleko od nás. Takový malý, milý rituál mých dětí s poruchou autistického spektra.
Už to tam znají, nepotkáme moc lidí (pokud vůbec někoho), je tam klid a krásné okolí.


Šárka jako správná puberťačka jet nechtěla. Nakonec pod mírným nátlakem jela.


A myslím, že si to nakonec užívali všichni .


Děti se usmívaly a běhaly sem a tam....


Holky volaly na Jeníka, aby šel na kolotoč, na skluzavku, na houpačku...



...a on je poslouchal...


 Jenda byl šťastný. Má své sestry MOC rád, i když to tak někdy nevypadá.





Šárka se k němu přitiskla a chtěla, abych ji s Jendou vyfotila...



Nakonec si dali i pusinku...


Nádherný pohled...


Ještě před rokem bych si myslela, že tohle nikdy nebude možné...

9 komentářů:

  1. Marcelo, Vy jste opravdu zázračná :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné!!!! Zdravím, Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera! Skvělá parta, Jenda vypadá naprosto spokojeně a ta pusa na závěr? Tak ta vůbec nemá chybu.Věřím,že ti výlet udělal velkou radost,moc si to zasloužíš.

    OdpovědětVymazat
  4. Děvče to je ale tvoje práce. Tvoje LÁSKA, kterou jsi děti naučila dávat taky. Obdivuju tvoji svatou trpělivost, které já tolik vůbec nemám a chodím se k tobě na blog stávat sama lepším člověkem. ♥

    OdpovědětVymazat
  5. No vidíš to, i pusinky ho Šárka naučí. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ho to naučila:-P Trénovali jsme s čuníkem i s dudlíčkama.

      Vymazat
  6. Teeeda já zírám a žasnu!!! :-) Perfektní pokrok!!!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...