pondělí 26. listopadu 2012

Příprava do školy


Jendovi bude za pár týdnů 6 let, tak se snažíme procvičovat různé úkoly..


Ne, do školy na 99 procent nepůjde.


Dostane odklad školní docházky.


Zatím nemá na to začlenit se do většího kolektivu.


Na práci u stolečku už si zvykl.


Někdy je to tvrdá dřina, jindy se to dá "přežít".
Ale po 3 letech nácviků Jenda ví, co od něj očekávám a taky ví, že neslevím. Úkol musí vždy dokončit.


Spočítat počet věcí na obrázku mu nedělá problém, ale doteď neuměl udělat příslušný počet puntíků do okénka.


A už se to naučil...hurááá.


Sice jsou to spíš kolečka než puntíky, ale lepší něco než nic.


Spojit obrázky, kde se nacházejí stejný počet puntíků (na kostce) a stejný počet věcí, mu nešlo, ale s pomocí maminky se vždy dopracuje k cíli.


Hlavně musí být vše v klidu, jinak by Jenda utekl od stolu.


...žádné (velké) napomínání, žádné velké upozorňování na chybu... jen opatrně naznačit jak to má být...


..a hlavně nekárat za chybu...





Poněkolikáté jsme se pokoušeli o cestičky. Dřív jsem JEN já ukazovala prstem nebo jsem úkol dělala sama, až dnes poprvé se Jendovi povedlo namalovat cestičku samotnému.


Každý den o malý krůček vpřed...



9 komentářů:

  1. Ano, dolezite je ist stale vpred, je jedno, akymi mikro krokmi :)
    Tvoj syn sa nadherne smeje, v podstate hlavne kvoli tomu sem chodim :)

    OdpovědětVymazat
  2. Amelie, je krasne videt Jendu s usmevem na tvari, ze se podarilo. Gratuluji k uspechum Tobe i jemu. Mej krasny tyden!

    OdpovědětVymazat
  3. Jeník má při soustředění úžasný výraz :-) A skláním se před Tvou trpělivostí, je svatá. Když si uvědomím, jak často na Lukiho při učení řinčím, tak se až stydím ... Budu si muset vzít z Tebe příklad :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, vždycky, nevím proč, když jsem četla články, myslela jsem, že je Jenda starší a v tom je porucha, ale když to čtu.... dost mi to připomíná jak se ségra chovala ještě tak před dvěma lety... Jestli dostane odklad, stejně určitě budete procvičovat doma;)

    OdpovědětVymazat
  5. Je skvělé vidět, jak se hezky soustředí a dokonce se při tom usmívá, těší ho to. Gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  6. Marci,holky taky dělaj kolečka místo puntíků,Móně navíc pořád utíkají nahoru jak bublinky :) Jinak choděj tady v Hradci do přípravky,počítají bravurně do 20 a zvládnou i přes 20.Ráda bych,kdyby se od příštího šk.roku dostaly do logopedické ZŠ a Móňa po nejspíš odkladu do logo MŠ.Obě mají vývoj.dysfázii,M.navíc ADHD+hyperaktivitu.Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Nevím, jestli se mi to zdá, ale Jeník má nějaký spokojenější výraz ve tváři, připadá mi méně stresovaný, více v pohodě. A dokonce veselý:-)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. I já se moc hluboce skláním před Tvojí trpělivostí a Jeník je vidět,že se umí soustředit,ano,chce to být v klidu,je to na něm hodně vidět.Krásný týden Marcelko vám všem doma.Miluš

    OdpovědětVymazat
  9. Jeníkovi to u těch úkolů moc sluší, vypadá jak opravdický školák :-) Dělá ohromné pokroky!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...