úterý 31. ledna 2012

Dovádění s čuníkem


Po 2 uplakaných článcích to zase trochu odlehčíme.


Já vím, že se raději díváte na fotky usměvavého Jeníčka....


Ale chceme-li alespoň trochu pochopit autismus.....


...je třeba občas zařadit i nepříliš veselý příspěvek....


On život s autismem moc veselý není....


Nevím, jak pro samotné autisty, teď myslím pro jejich okolí....


...hlavně  pro ty nejbližší....


A vlastně myslím si, že ani sami autisté se ze života moc neradují....


..často mají poruchy chování, potíže se spánkem, problémy s jídlem, s pohybovou obratností, špatné nálady, deprese.....


Určitě ani pro ně autismus není jednoduchý.


Jenda a čuník?


...nerozlučná dvojka....


...a na blbinky je opravdu užije....


Stačí vymyslet nějakou maličkost, jako třeba schovávání čuníka pod utěrku....


...a úspěch je zaručen.
Tedy - úsměv je zaručen....


...čuníkův, Jendy, ale i můj....


I vám přejeme veselý a radostný den...


A na závěr pár citátů o úsměvu z internetu:

Nikdo není opravdu dobře oblečen, nenosí-li na tváři úsměv. (P. B. Shelley)
Nikdo není tak chudý, aby nemohl darovat úsměv. (neznámý autor)



Úsměv je světlo, které při pohledu do očí naznačí, že srdce je doma. (Louis Schmidt)





Úsměv je levnější než elektřina a dává více světla. (A.J. Cronin)



Chatrč ze slámy, v níž se lidé smějí, má větší cenu než palác, ve kterém lidé pláčí. (čínské přísloví)
Úsměv a dobrá nálada jsou známkou vítězství nad osudem. (S. Garzyňski)

25 komentářů:

  1. Samozřejmě,že se na tyhle fotky kouká lépe, ale "plačtivých" článků přidívej kolek jen potřebuješ, i od toho přeci tento virtuální prostor je, aby ses "vyplakala" když už je toho na tebe moc.
    Jak tak brouzdám internetem našla jsem několik pěkných plyšových čuníků, sice dražších ale teřba to poslouží jako inspirace k dalším vánocům, nebo tak... http://www.fler.cz/zbozi/prasatko-lojzicka-autorska-hracka-1115650

    http://www.darovanek.cz/produkt/deglingos-original-cunos/

    Přeji Ti ať je těch uplakaných článků co nejméně. Co dělá noha? Už prášky aspoň trochu zabýrají?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťko, díky moc za snahu. Na čuníky jsem se dívala, ale těch by se možná lekl. Ti se mi moc nelíbí. Ale každá snaha se cení.

      Vymazat
  2. jak ho bouchal tím kladívkem ^^ boží A čas je nejlepší lékaž to je mi jasné :) jenže... jsem mladá a střeštěná mě ten čas utíka pomalu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Zasílám, další úsměv do sbírky:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Dívala jsem se na oblékací fotky v předchozím článku a máš pravdu, na tyto se kouká mnohem lépe. Čuník sice dostává paličkou do kebule, ale Jeníček je nadšený a směje jak sluníčko. :-)) Ty citáty, které jsi vybrala, jsou vážně moc hezké. Moc se mi líbí - Úsměv je světlo, které při pohledu do očí naznačí, že srdce je doma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mně se ty citáty líbí. A i když život není peříčko, přesto se snažím usmívat.

      Vymazat
  5. Je vidět, že si s čuníkem Jenda rozumí. Ani se nedívím, že mu trošku závidíš. Bylo by hezké, kdyby si Tě Jeník občas spletl s čuníkem. Tedy, pokud by zrovna neměl v ruce kladívko, ale měl třeba "tulivou" a řekl: "Čuníku, já ti políbím čumáček."

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý večer Amélie. Zase po čase přidávám i já komentář. Nedávno jsem byla na jedné z kontrol se svým synem v Motole a byl tam klučina autista (podle toho, co jsem "vyposlechla" z rozhovoru a asi i tak "odhadem", protože jsem hledala spoustu informací kolem autismu) a vzpomněla jsem si na Vás, protože k Vám stále "nakukuju". Byl ale starší než Jeníček a těžko říct, jak odlišné má nebo nemá "problémy" od Jeníčka, ale smekám - jak před Vámi, tak před rodiči toho chlapečka a jiných. My máme také své, ale to sem nepatří. Každopádně přeji co nejvíc úsměvů a jak jste psala v jednom starším příspěvku, pokroky určitě děláte a Vaše práce s Jeníčkem je opravdu úžasná. Držte se a ať je u Vás co nejlépe. Linda

    OdpovědětVymazat
  7. Přidám s dovolením taky citát.

    5 životních mouder.

    1. Za peníze si štěstí nekoupíš, ale je lepší brečet v limuzíně než v autobuse.
    2. Nepříteli odpusť, ale nikdy nezapomeň jméno toho hajzla.
    3. Pomoz někomu, když má problém... A on si vzpomene, až bude mít další.
    4. Spousta lidí je naživu jen proto, že je nelegální je zabít.
    5. Chlast problémy neřeší, ale voda taky ne...

    Takhle to funguje v dnešní době :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako vtip možná dobrý, jako "moudro" bohužel smutný. Proto to u nás tak vypadá, že se mnoho lidí dle toho řídí.

      Vymazat
  8. Jeníku a Marcelko, oboum Vám k dnešním Jeníkovým narozeninám přeju co nejvíc takových pohodových úsměvů, jako jsou v dnešním článku. Jeníku ty už jsi svůj největší dárek k narozeninám dostal dávno - a to je Tvoje úžasná a obětavá mamina.Díky ní umíš a zvládáš den ode dne víc a to je moc fajn. Užijte si ten dnešní den co nejlépe to půjde. Verunka a dnes i mamina Šárka

    OdpovědětVymazat
  9. Citáty jsou pěkné. Člověk se musí smát nebo aspoň troch usmívat, protože jak se říká: "Být chudý a ještě k tomu smutný, to by byla katastrofa."

    OdpovědětVymazat
  10. Tak na toto sa pozerá úžasne, prasiatko, utierka a o zábavu je postarané, mám z toho radosť :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Na těch příspěvcích je vidět,že život je skládanka.Jednou si dole,jednou nahoře,ale někdy taky tak uprostřed.Tyhle fotky jsou nádherný, Jeníček je kouzelnej,ale patří k tomu i ten protiklad ze včerejška.Marcelko,ať je hodně těchto sluníčkových usměvů.Dnes těžko potkáš někoho,kdo se jen tak usměje,všichni jsou zadumaní,ustaraní,naštvaní na celej svět i všechny lidi kolem sebe,ale citáty o úsměvech jsou pěkné.

    OdpovědětVymazat
  12. Z Tvého blogu už tak nějak vím, alespoň přibližně, jak se žije s autismem a jaké to je. Že jsou vidět často slzy, ale i úsměvy a že starost, trpělivost a opatrnost jsou důležité. Přeji vám, ať se všichni smějete, co nejčastěji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mniško, díky. Mně to jde poslední dny čím dál hůř.

      Vymazat
  13. posílám gratulaci, Jeníku
    vždyť přinesl tě čáp v košíku
    možná to byl uzlíček
    dnes hezký je z tebe hošíček

    Hezký den klučinovi, ale i mamince.
    Bude dort? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná jiný den...dnes ne. Nemám náladu se s ním dělat a do obchodu se nedostanu.

      Vymazat
  14. Marcelka, prajem Ti veľa dní , keď sa Janík usmieva

    OdpovědětVymazat
  15. Jenda má opravdu krásný úsměv!

    OdpovědětVymazat
  16. To jsou nádherné fotografie .
    Krásně se usmívá ..rozkošné.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...