pondělí 9. ledna 2012

had Serpentina


Tuhle hru jsem našla ještě po holkách.


.....jenže Jenda ji statečně bojkotuje.


Má raději své "ufky".... .
Nevím proč tak své oblíbené magnetické stavebnici říká, ale když bude hledat UFKY, jedná se o tuhle stavebnici.


Rád si s ní pohazuje....


Vyhazuje ji do výšky a dívá se jak padá...


Pořád dokola...
.....nahoru  a dolů....


Můj HAD ho nezaujal...


Neměl náladu se na kartičky dívat....


...podle barev se přidávají další a další kartičky....


Na začátek hlavu, na konec ocas a had je hotový....


Tak jsem si pohrála sama....


Jenda se zabýval svými UFKAMI....


...a zpozorněl až tehdy, když jsem řekla, že hada uklidíme.... :-)
Uklízení mu jde dobře.


Pomohl mi uklidit kartičky do krabičky....


...a zase pokračoval ve své hře....


Ale mně se hra moc líbí...



I holky ji měly rády, když byly malé....


Tak třeba jindy....

8 komentářů:

  1. Jeníček je chytrý kluk. Nedá se obelhat. Had je jen jiná forma domina a domino, jak už víme, prostě ignoruje, nemá ho rád. Ufky jsou lepší. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hele, Mutile, Ty abys nestál při něm, že? :-P

    OdpovědětVymazat
  3. Pošli mi ho domů, bude mít tady zábavy s úklidem dost. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Pavle, zatím si po sobě uklízí jen hračky, ale doufám, že jednou bude pomáhat i s úklidem mně...že bych byla stále naivní? :-P

    OdpovědětVymazat
  5. Ufky jako ufo, vždyť padají zhora dolů :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě jednou začne i s hadem, ještě asi nenastal ten správný čas.:)

    OdpovědětVymazat
  7. Je to těžké, když má oblíbené UFKY a maminka mu nutí hada :-D. Určitě ho jednou vezme na milost a bude sestavovat co nejdelšího plaza.

    OdpovědětVymazat
  8. Já při něm nestojím (jen maličko :)), ale Jeník holt není "dominátor", domino a jeho obměny prostě nemá rád a ignoruje je.
    Možná, kdyby bylo nějaké magnetické s různými kombinacemi magnetů, že by se jednotlivé plochy buď přitahovaly či odpuzovaly, to by možná zabralo. Ale možná taky ne, když by se mu destičky nechtěly spojit, už by to nebyl ten předvídatelný úkon, tedy magnetický přícuc.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...