neděle 8. ledna 2012

Stavebnice Magformers


Když jsem byla v listopadu na výstavě hraček v Praze, objednala jsem Jendovi stavebnici.


Normálně takové drahé věci nekupuji, ale byla asi 10 procentní sleva, tak jsem neodolala.


 Vím, že Jenda si moc neumí hrát.
Snažíme se hru už několik let nacvičovat - podle fotek, obrázků, hry s maňásky ap.
A určitě se Jeníček zlepšil.


Vím, že magnety ho baví.
 Je to taková správná hračka....
.....vždy udělá to samé...když přiblíží dva kousky k sobě, přicucne se to....
NIKDY ho nezklame, je předvídatelná, přesně tak, jak to má Jenda rád....


  Stavebnice mi tehdy přišla poštou domů...
....a Jenda ji dostal na vánoce...


Od té doby si s ní denně hraje....


Loni dostal k narozeninám jinou magnetickou stavebnici.


 Je to jediná hračka, se kterou si vydržel hrát celý rok.


Je málo hraček, které mě fascinují, ale mezi ně patří tahle stavebnice a LEGO DUPLO.
Na Lego taky nedám dopustit.
 Holky si s ním hrály několik let. (Tajně říkám, že si ho schovám pro vnoučata, ale pak se mi jistí lidé smějí, že mám "malé děti" a už myslím na vnoučata, tak nic, no...)




A tahle stavebnice je prima.
....je fajn sednout si na gauč...na nic nemyslet a jen tak si stavět...



O tom by mohl Jenda vyprávět...
Ale i Eliška si staví, když není stavebnice náhodou uklizená v krabici a když se jen tak povaluje na gauči....


Za necelý měsíc Jenda oslaví 5. narozeniny.
Trošku koketuji s myšlenkou mu pár kousků dokoupit...


Často si stěžuje, že mu chybí trojúhelníčky. :-)


Kolečka ho nezaujala... takže autíčko je jen na fotce ze Štědrého dne...
..od té doby je ignoruje....


Ale to mi nevadí, hlavně že ho baví stavebnice....


Byl to super kup.
Musím se pochválit....
 :-)


Přeji vám nádhernou neděli....


Manžel je o víkendu v práci, tak mám doma "havaj".
Šárka jela poprvé v životě na hory, tak jsem doma jen se 2 dětmi.




13 komentářů:

  1. Ahoj Marci...je vidět, že stavebnice Jendu zaujala...moc se mi líbí ty poslední fotky s dudlíky :-)...
    Užij si zbytek pohodového víkendu...Magda

    OdpovědětVymazat
  2. Tak krásnou neděli, koukám, že bude pohodová :-)))
    Kéž bys tak měla víc takových klidných dnů.
    Synovec má něco podobného, ale je to jenom z kuliček a tyčinek, ale to nevím, jestli by to Jeníka bavilo.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marci, to je moc pěkná stavebnice. Nikdy jsem jí neviděla.. a koukám, jak Jeníčka baví!!! Užívej si krásný zbytek neděle!!

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle stavebnici vůbec neznám, vypadá zajímavě. A je fajn, že zaujala Jeníčka. A tu Havaj doma Ti moc přeju. Tina

    OdpovědětVymazat
  5. Markéto, jestli myslíš tuhle: http://auticekjenicek.blogspot.com/2011/02/magneticka-stavebnice.html
    ....tak ta ho moc baví. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím spřízněnou dušičku a jak vidím po nahlédnutí do blogu máme podobné osudy takže hodně síly v tom boji a pokud možno s humorem a kdybyste si prý chtěla popovídat s mojí mamkou tak napište kmochzdenda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. To je fajn, že se ti podařilo koupit něco, co Jeníčka baví. Musí to být moc pěkné, vidět jak ho stavebnice zaujala. Krásný den

    OdpovědětVymazat
  8. Magnety přitahují nejen ostatní předměty, ale i pozornost nás dětí (chlapi jsou dětmi prý stále :)). Jeník se v tomto směru nijak nevymyká. A to je jen dobře. Je radost se na něj dívat, jak si dovede sám vyhrát.

    OdpovědětVymazat
  9. Stavebnice vypadá krásně a Jendu zdá se opravdu baví..:) A já být vámi, tak určitě dokoupím, trojúhelníčků není nikdy dost..:) Je super, že se jedna tolik něčím baví..:)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky bych asi přikupovala,když ho to tak baví.To byla šťastná ruka.Tak ať si tu neděli hezky užijete.

    OdpovědětVymazat
  11. Ta stavebnice vypadá moc pěkně. Magnetky Míša také zbožňuje. Máme magnetické kuličky, válečky tak díky za nápad na dárek :-).

    OdpovědětVymazat
  12. jo jo přesně tyhle jsem myslela :-))

    OdpovědětVymazat
  13. Marci..já duplo dostala když byl lukášovi rok abylo mi líto ho někomu dát..po 11 letech jsem ho vytáhla pro šárku:-) takže a´t se smějí..duplo bude vždycky duplo...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...