pátek 24. srpna 2012

Výuka stromů s iPadem


Nedávno jsem Jendu učila stromy.
Ukazovala jsem obrázky v knížce a vedla jsem si monolog....
Jenda občas vypadá, že mě vůbec nevnímá, ale vnímá moc dobře.


Před dvěma dny mě překvapil.
Po koupání si vždycky bere iPad do postele (jako odměnu, že koupání přežil).
Dívala jsem se na něj... a on najednou začal malovat stromy.


Nejdřív strom s jablky...


...potom švestky...



...hrušky...


...kaštany...


...a žaludy...


..a nakonec broskve...


Závěrem malé MOUDRO z internetu:

Každý vidí úsměv, nikdo však nevidí BOJ ... 
Každý slyší, co mluvím, a přece neví, co si myslím ... 
Každý čte, co píšu, a nikdo nevidí moje slzy ... 
mnohý si myslí, že mě zná, a hodně z nich se mýlí ...
Moje cena a hodnota je v tom, kdo jsem, ne v tom, co dělám... 

4 komentáře:

  1. Trpělivost růže přináší... - Jeníček je moc šikovný, však on toho zvládne víc a víc....držím palce. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. To je pozitivní, taková krásná Jendova iniciativa! Obdivuju tvou trpělivost a vůbe celý tvůj přístup, s nímž se Jendu snažíš rozvíjet a dát mu do života potřebné základy ve všech směrech.
    Hezký večer, Bára

    OdpovědětVymazat
  3. To je pozitivní, taková krásná Jendova iniciativa! Obdivuju tvou trpělivost a vůbe celý tvůj přístup, s nímž se Jendu snažíš rozvíjet a dát mu do života potřebné základy ve všech směrech.
    Hezký večer, Bára

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...