čtvrtek 23. srpna 2012

Svině a zemětřesení

- "Nekousej do toho, je to drahý jak svině."
- "A kolik stojí svině?
No kolik stojí svině?
Děleeej! Kolik stojí ta svině?
Dozvím se, kolik stojí svině?
Já chci vědět, kolik stojí svině!!!
Já chci vědět, kolik stojí prase!!!
Můžeš mi odpovědět?!
Kolik stojí prase?!"
TAK KOLIK stojí to PRASE?!"
- "Nevím".
- "Tak se podívej do Googlu...cena za kus, ne?"
- "A je to důležitý?"
- "Jo, strašně.
Kolik stojí svině?
Chci vědět, kolik ta svině stojí.
Kolik stojí prase?!!
Kolik stojí svině? Ta vypasená?!
Kolik stojí ta svině?
Dej si do vyhledávače: "cena svině".
Cenu nějakýho hodně vypasenýho vepře. Prosííím.
Kolik stojí taková svině?
Dej do googlu: "nejtlustější prase na světě"!!!!?
Tak se podívej už, na co čekáš?!!!!
Já chci vědět prostě, kolik  stojí ta svině?
Tohleto nemůže být drahý jak svině...tak si příště laskavě uvědom, že tohle je stokrát nebo tisíckrát levnější.
Chápeš to?!!!"
- "Je to důležitý?"
- "Jo, protože to stojí 20 korun a ty sis vymyslela, že to stojí 5 tisíc... Měla by ses vrátit do první třídy."

- "V rádiu říkali, že kdesi mají slevu 33 miliónů na televize, notebooky, pračky a mikrovnky....
JAK můžou slevnit mikrovlnku o 33 miliónů, když stojí třeba 2 tisíce korun?? To nechápu."

- "Dnes ve zprávách říkali, že bylo zemětřesení někde v politice....
Jaktože je zemětřesení v Praze a u nás ne?
Jaktože mluvěj o politice a neukazujou obrázky z toho zemětřesení?"

....článek v novinách: "Žilková jede na plný plyn..."
 - dítě s AS: "A jaktože někam nenabourá? Proč jezdí tak rychle?"

Dnes mi do mailu přišlo: ...."Padá mi oko, hezkou dobrou noc přeji..."
...a protože jsem to četla nahlas, moje dítě říká:
- "Fuuuj, to je nechutný, to je hnusný. Mně je z toho špatně. Chce se mi z toho zvracet.
Jak jí může spadnout oko? Jen tak z ničeho nic?!"

- "Ježkovy oči.."... prohodila babička.
- "Kde jsou?!!! Kde jsi ty oči vzala? Chudák ježek. Ty jsi mu vyrvala voči?!"

22 komentářů:

  1. Mají to s náma těžký, mateme je nepřesnostma, nadsázkou, slangem, rčeníma a podobně. Jenže mě takhle denně někdo chytat za slovíčka, asi bych se udusila...
    Zní to, jako nějaká divoká jízda:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, ale ona to často divoká jízda je...hlavně když to je ve dvě ráno a já už toho mám tak akorát plné zuby. :-P

      Vymazat
  2. Aspoň se doma s nimi nenudíš. :D

    OdpovědětVymazat
  3. I když tyhle věci většinou chápu, stalo se mi v první třídě toto. Učitelka při počtech: A do odpovědi napište: bylo tam tolik a tolik - už nevím čeho. Doma jsem příklad spočítala a vyšlo mi deset. Povídám babičce: co tam mám napsat, paní učitelka říkala tolik a tolik, to mám napsat třeba pět a pět? Zmátlo mě to, ono v početnici bylo i dost příkladů na rozkládání, jen mi bylo divné, že by se měl spočítat výsledek a hned zase rozložit, nešlo mi to do hlavy. A ono se to tak říká, tolik a tolik - pitomé rčení.

    OdpovědětVymazat
  4. Děsivé. Dovedu si představit, jak tyhle debaty brnkají na nervy.

    OdpovědětVymazat
  5. Včerejší scénka u nás: Slovní úloha - 2. třída: Žáci sbírali starý papír. Petr přinesl 5 kg, Jirka donesl 9 kg, Mirek měl 7 kg.Kolik nasbírali dohromady?
    Můj syn: "Sbírali starý papír? STARÝ PAPÍR? COOO???"
    Popadl kus papíru na stole: Tohle sbírali? Tohle? Já tomu nerozumím, uááááá...."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo,tak takhle podobně je to u nás :)) viz:magnetky s králíčkem--Alexi jak dělá králík-dupe. ---NEDUPE!nemůže dupat,protože má skateboard !!!! jak by mohl dupat!!!! to jsi SLEPÁ,že to nevidíš nebo co!!!!! No ale králík přece dupe ne? NEDUPÉÉÉÉÉÉÉ,NEDUPE,JEZDÍ NA SKATEBOARDU!!!!NEDUPÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!!!!!

      Vymazat
  6. No když my dospěláci se vyjadřujeme tak nepřesně! Pak v tom má Jeníček zmatek. Ale z druhé strany jsou některé hlášky veselé. Hezký den, Marcel. Tina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenda v tom má zmatek taky, ale tohle je zrovna o Elišce. :-)

      Vymazat
  7. Podle mých informací svině stojí asi čtyřicet pět korun kilo... :)
    Politik je dražší.

    OdpovědětVymazat
  8. Fakt to ti autisti nemají v životě lehký, tolik informací a tolik dvojsmyslů, které si člověk vůbec neuvědomuje. Musí se jim ten náš svět, zdát úplně postavený na hlavu.

    OdpovědětVymazat
  9. :))))) a to je dítě :))) když je takhle nechápavý dospělý AS je to síla anebo srandy pytel :))))
    raději nebudu psát své vlastní výlevy,mysleli byste,že jsem cvok :DDD

    OdpovědětVymazat
  10. odjakživa ve všem hledám logická pravidla. Četla jsem od čtyř let. Někdy v té době mě napadlo, že musí být takto logická pravidla i pro překlad do cizího jazyka. Tak jsem napsala slovníček asi pěti slov - česky a německy. Slova, u kterých odpovídal počet písmen. "Přeložila" jsem jednotlivá písmena a pak z nich sestavovala další slova. Divila jsem se, že se špatně vyslovují, ale co - byl to přece cizí jazyk! :-) A pak jsem byla hodně dlouho uražená, že to maminka patřičně neocenila, že jsem tomu přišla na kloub.

    OdpovědětVymazat
  11. Omlouvám se, že následující odkaz vkládám do komentářů, ale nevím kam jinam. Je k věci: http://www.jajsem.com/mmr-vakcina-zpusobuje-autismus-rozhodl-italsky-soud/

    OdpovědětVymazat
  12. páni tak to je dvojzmyslov... až teraz si to uvedomujem :) Prajem pekný zvyšok dňa s úsmevom na tvári :D

    OdpovědětVymazat
  13. Amelie, ja nevim, ale u nas je to hodne podobne, navic se nasim detem micha nemcina a cestina a to pak opravdu nedava smysl. Ale i my dospeli mivame obcas problem pochopit co mysli ten druhy. Na druhou stranu ma Jenda dobre postrehy, treba s tou mikrovlnkou... Je to sikula. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  14. Téda, v životě by mne nenapadlo, že se musí někde řešit i "takové" problémy. Ale když se nad tím zamyslím, vlastně je to tak, PROČ se to všechno zrovna takhle pojmenovává?

    OdpovědětVymazat
  15. Ano, jsme jak všichni hlásí ve společnosti vysoké komunikace, ale musím přiznat, že poslední dobou mám dost podobné tendence chápat informace, jako Eliška a Jenda. Kde je hranice, mezi těmi co označujeme za Autisty a ostatními, kdo je normální a kdo ne? Většina současné komunikace, mě někdy připadají, jako špatně přeložené návody k použití zahraničního zboží.
    Jedno dnes vím, že ty jsi Amélie, jedna z vyjímek, která tyto věci umí velice dobře rozpoznat a zato Ti díky!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Ami předně se moc omlouvám protože při ježkových očích jsem definitivně odpadla. JInak tě moc zdraví a obdivuji tvé nervy. Moje děti jedou celý den na plný plyn a já mám chuť je v šest večer zbrzdit o cokoli :D Nicméně musím říct, že třeba s tou mikrovlnkou zareagoval naprosto dokonale!!!! Drž se Ami a jeníčka i holkyx pozdravuj :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...