sobota 18. srpna 2012

Půlené obrázky


Puzzle ze dvou kousků Jenda zvládá....


...když chce. :-)



Občas dělá hlouposti a dává kočce psí hlavu, ale moc dobře ví, že tak to nepatří.


Jsem ráda, že (občas) chápe legraci. To je fajn.


Hezky se soustředí.


Pracuje vždy tak 3-5 minut....


Půlené ovoce i stíny zvládá levou zadní....



Je to můj šikovný kluk.






7 komentářů:

  1. jé, tohle jsem měla jako děcko taky ráda, a dělala podobné hlouposti jako Jenda, :) Měla jsem tuším i takové panenky na tři kusy. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Alex zvládá ze tří dílků,při čtyřech už chytá amok :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, je to šikulka. Příjde mi, ale že se Jenda hodně vytáhnul. krásný klučík

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím Marcelko, s tebou. Jeníček, je opravdu šikovný kluk a aby taky nebyl, určitě je to ovoce tvé každodenní soustavné práce. Už si dávno zvykl, že musí každý den na pár minut trochu potrápit hlavičku a možná už ty úkoly neplní jen pro sladkou odměnu, ale i pro zábavu. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jeník je šikula. Ta poznámka "když se mu chce" je přesná. To platí i u nás na 100% :-). Nejvíc práce dá, motivovat ho, aby se mu chtělo :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé, vždyť tohle jsem jako dítě měl taky. Tedy něco podobného, o 36 let dříve, ale měl.

    OdpovědětVymazat
  7. Děti si své studium vždy rády zpestří nějakou zábavou, neřkuli lumpárničkou. A Jeník není výjimka. A ten pes s krásným kohoutím ocasem vypadá pěkně. :)
    A je lepší nasazovat psí hlavu kočce na obrázku než "psí hlavu" tak, jak se děje v běžném životě.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...