pondělí 27. srpna 2012

Chléb a borůvky


Jídlo není Jendovo hobby už několik let.


Teď má nejraději suchý rohlík nebo suchý bílý chléb.
Nesmí tam být žádná semínka, nesmí být tmavý nebo jinak tvarovaný.
Dřív nejedl kůrku a teď zase pro změnu okusuje jen kůrky.


Občas sní koblihu nebo pár tyčinek.
Někdy Kinder řez nebo kuřecí nugetky od McDonalda.


Ale většinou mu jídlo nechutná.
Nepotřebuje ho k životu.


A tak se ho snažím nalákat alespoň na maliny nebo borůvky.


Když nechce jíst (a pít), tak mu řeknu číslo - počet soust, které MUSÍ sníst (nebo kolikrát se musí napít).
A to většinou zabere.


A pak počítám...


Jedna, dvě, tři...


...a Jenda to kontroluje, abych nešvindlovala.





Za odměnu následuje třeba nanuk nebo zmrzlina....



10 komentářů:

  1. Ale je super, že i v těchto chvílích si víš rady. Že víš, co na Jeníčka platí. :-)
    To my s Nikou máme opačný problém. Ona neví, co by všechno snědlo, je to bezedná jáma, jenže má nemocné srdíčko a už v porodnici řekli, že by bylo dobré, aby nebyla boubelatá. No jo, jenže má mámu, která je také bezedná!!!! Takže když je u nás, tak kouká, že nemůže sníst na co si ukáže. Nějaký fígl by to chtělo.
    No nic. Přeji krásný den. A ty borůvky, hmmm, ty bych si dala. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Co by za to někdo dal aby mu jídlo nechutnalo. :D
    Copak je poslední fotce?

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marci,mám ještě v živé paměti,kdy Klárka jedla taky jen suchý rohlík a pila mléko z lahvičky.To bylo skoro všechno con jsme do ní dostali.Teď už je to mnohem lepší,i když semínka na chlebu jí taky vadí,nebo mák na rohlíku atd.Nejhorší je,že teď pořád stojí u otevřené lednice a říká"mám něco chuť" a to by tam mohla takhle stát skoro pořád.Ahoj Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Eliška to říká taky často, ale většinou si zase vybere rohlík s máslem...jako asi 3x denně.

      Vymazat
  4. Pozor na ty boruvky. Byva z nich zacpa.

    OdpovědětVymazat
  5. Koneckonců zmrzlina je také jídlo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko, to mi připomíná mě, taky jsem jako dítě jíst nepotřebovala, dokonce mě posílali do ozdravoven, kde jsem většinou tak dvě kilča na chvíli přibrala...no a dnes mi chutná jéje, kdo mě zná tak musí uznat, že mám štěstí , že mám asi dobré spalování :-))). Borůvky jsou moje a Adíkovi taky moc oblíbené "jídlo" ! Přeji krásné dny celé rodině!

    OdpovědětVymazat
  7. a co udělat zmrzlinu z těch borůvek? počítání soust jsem viděla taky ted u synovce.já mám doma pažravce. včetně mě.pak vám nahradím "prasátko" :-D

    OdpovědětVymazat
  8. taky bych brala, aby mi nechutnalo..já vím, jíst jendda musí:-(

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...