pátek 17. srpna 2012

Dějová posloupnost


Dnes byl náročný den - dopoledne tu byla paní z Rané péče. Jenda řekl, že je "zlá a prdlá" a nevylezl z ložnice.
Tak jsme si hodinu povídaly a Jenda trávil čas se Šárkou v ložnici u iPadu.
Potom jsem tu měla kamarádku z Kladna. Seděla na zahradě. Neměla jsem odvahu ji pustit dovnitř, ale Jenda stejně řval jak tur a práskal s dveřmi od ložnice, tak ho Šárka za "úplatu" ještě chvilku pohlídala, a pak jsem se kamarádce omlouvala, že už musím jít....
Míra stresu dnes byla velká, a tak jsme úkoly odložili na jindy.


Dnes vám tedy ukážu fotky z 5.8. 2012


 Trénovali jsme dějovou posloupnost.


Např.: Kluk má dlouhé vlasy, pak ho někdo stříhá a nakonec je ostříhaný a dívá se do zrcátka.


Za odměnu Jenda dostává "kousek kyselé žížalky"...


A další úkol...





Tohle se mu líbilo nejvíc:
- špinavý pes, pak se vykoupe a nakonec je pejsek čistý.




- miminko, kluk a velký pán



- celé jablko, nakousané a ohryzek



...a tak podobně plnil další úkoly.


Občas se spletl, ale opravila jsem ho a bylo to v pohodě.



Strukturované úkoly mu vyhovují...




7 komentářů:

  1. jj strukturované úkoly jsou bezva i Alex je dělá docela rád :)

    OdpovědětVymazat
  2. I krátká milá návštěva je lepší než nic. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Líbilo se mi,jak Jeník zhodnotil paní :-) Úkoly zvládl na jedničku!

    OdpovědětVymazat
  4. Prošla jsem si komentáře v předcházejícím článku, takže vím, že je už Jeníček bez horečky a jsem tomu ráda. ;-) Líbí se mi, že Jeníček stále pracuje i s "papírovými" úkoly a tento mu očividně šel na jedničku, je to chytrý kluk!

    OdpovědětVymazat
  5. Rok na risperdalu mi znicil zivot, a to mi bylo 21 tehdy. pro deti to musi byt daleko horsi. risperdal umrtvuje. budte velmi opatrna s risperdalem.

    OdpovědětVymazat
  6. To je hezké, odkud máš obrázky? Zrovna teď by se nám hodily, stříhání vlasů atd.

    OdpovědětVymazat
  7. O Risperdalu už jsem také docela dost slyšela,v okolí mě ho nikdo nemá,většinou děti berou Ritalin,Stratteru nebo Concertu.Rodiče co jejich dětem psali Risperdal většinou říkají,že nesledují velké změny spíše mnoho nežádoucích účinků--nespavost,nechutenství,agresí přemáhanou únavu atd.
    Já osobně s tímto lékem nemám zkušenost žádnou,od 5 let jsme na Ritalinu a tento lék sedl hned napoprvé,bez něj to nešlo---vůbec !I Ritalin má své chyby,bojuji proti nim také,ale jinak si nemohu stěžovat,někdo jej však zase nesnese,u těchto léků je to vždycky moc složité at je to psychostimulant či něco jiného.
    Každý lék má chyby samozřejmě,ale když pak pomáhá a je to vidět jak na děcku a jeho spokojenosti tak i na reakcích okolí pak je prostě dané že lék je nezbytný,aby dítě mohlo žít normální dětství alespon v rámci možností :)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...