neděle 26. srpna 2012

To je řevu


Hrála jsem s Jendou Šmouly na iPadu.¨


Sklízeli jsme zeleninu a ovoce a sázeli jsme další.


Hotovou úrodu (na Jendův povel) sbíral dudánek...


Jenda mi vždycky řekl, co mám zasadit...


A jednou jsem byla rychlejší a bezmyšlenkovitě jsem "něco" zasadila já....


Ječící Jenda  s řevem utekl do postele a řval jak na lesy.




.... plakal, házel hračkama, kopal okolo sebe....


...vyplazoval jazyk...


...a vyčítavě se na mě díval.








 Notnou chvíli trvalo, než se uklidnil a začal si zase hrát....


3 komentáře:

  1. No, není každý den posvícení. Musí to být únavné pro Vás pro oba, ale jak jsem viděla minule, máte i hezké chvilky. A možná právě proto jsou ty hezké chvíle kouzelnější, když jich není mnohem více. Přeji Vám, ať je ale chvilek s řevem stále méně!

    OdpovědětVymazat
  2. Je to nerváček ten Jeňour! Musíš mít silné nervy, určitě to není žadný med. Krásné však je, když přijdou ty hezké chvílé, Jenda ti udělá radost a ty víš, že za to všechno to stojí. Přeju, aby bylo "řevu" čím dál méně a Jenda se i rád čachtal =)

    OdpovědětVymazat
  3. zkus to taky.plácni s sebou a řvi.pomůže to?Hodně síly ti přeji

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...