pátek 24. srpna 2012

Létající autík


Díky iPadu se nám podaří jít tak dvakrát denně na pár minut na zahradu.




Jeníček u stolu hraje hry ...


...pije čaj....


...vybírá si auta...


.... a uždibuje mámovku...


Opravdu jen uždibuje, protože s jídlem je Jenda na štíru, ale i to, že (občas něco) ochutná, je POKROK.



A pak už jen lítá ...


...a lítá....



...a lítá....





Dívám se na něj, jak na iPadu pokaždé něco zmáčkne a pak poskakuje radostí...


Dívám se na něj se slzami v očích a on to naštěstí nevidí.


On neví, JAK se jeho milující maminka cítí v posledních dnech, týdnech....


Naštěstí to neví...


A tak mě Jenda svou radostí na chvíli "nakazil"...


Alespoň na  pár minut se mé rty zase zvlnily  úsměvem.
Kéž bych se uměla radovat jako on...
Kéž by TOHLE skončilo už brzy...


Víkend...
....zase víkend....


8 komentářů:

  1. Přeji ať je líp a ať máš důvod se smát... Jeníček je úžasnej!

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi "mámovka" :-) Jeník poslední dobou vypadá velice spokojeně.

    OdpovědětVymazat
  3. Milý začátek víkendu - moc se mi líbí výraz "mámovka" :-) Určitě bude lépe a úsměvů víc a víc - také se těším na další zprávy ohledně vydání knížky - hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Marci vím,že bude líp veř mi,nás čeká stěhování a hodně starostí,ale dáme to ....už mám vybrané i místo a kupodivu je to daleko,ale malík už se byl podívat a líbí se mu tam,takže apon jedna starost pryč.Děti už mám svěřené do peče ,vyživné vyměřené a ted už jen dořešit velké auto na stěhování,smlouvu na nájem a pozdější odkup domečku...a rozvod ....když to takhle napíšu zní to táááák jednoduše a tak se k tomu snažím přistupovat/vždy určím body a k těm směřuju a když už jeden mám za sebou nasleduje další,trochu robotické,ale přežít mi to pomáhá).Držím palec,abys i ty našla tu sílu a odvahu a posílám pohlazení

    OdpovědětVymazat
  5. Jeníček je zlatíčko, je vidět, že je opravdu spokojený a iPad je opravdu velmi silná motivace. :) Přeju víc takových momentů. A Vám posílám hodně síly do příštích dnů. :)

    Markéta B.

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavé povídání - O době jedové a autismu - Jaroslav Dušek, Anna Strunecká a Michal Roškaňuk - 13. 4. 2013

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...