středa 22. srpna 2012

iPad jako motivace


Dala jsem do trouby pizzu a než bude hotová, ukážu vám, jak Jenda dnes pracoval.


 Pro dnešní odpoledne jsem vybrala dřevěné válečky.
Prázdniny neprázdniny, pokud Jenda nemá teplotu, "musí" několikrát denně pracovat.


Nejdřív jsem mu dala jeden kus s pěti válečky.


Musím dávat pozor, aby věci neolizoval a nedával je do pusy.


Zvládl to bravurně a dokonce s úsměvem..


Tak jsem si říkala, že mu to "konečně" ztížím a dám mu dva bloky s válečky, celkem tedy bude muset vložit do správného otvoru 10 kusů.


Chvilku se vztekal a nechtěl pracovat, ale iPad je velmi silná motivace...


Zpočátku mu to nešlo...


...ale trpělivě zkoušel jednotlivé otvory.





S pomocí maminky to nakonec zvládl.






Nakonec ještě spočítal počet válečků...


...tedy - Jenda došel do dvanácti, a pak už počítat nechtěl.
Poslední tři válečky jsem spočítala já.


Tři minuty "pilné" práce....


...a mohl se "uklidit" k iPadu.


4 komentáře:

  1. To je pěkná motivace, určitě mu to šlo, snažil se. Tahle hra by bavila i mě =)

    OdpovědětVymazat
  2. Martina Šlejtrová22. srpna 2012 v 20:17

    Jééje,to mi přpomíná moje dětská léta,když jsem si hrála s cukrářským závažím mého dědečka. Vyadalo to úplně stejně,jako Jendovy válečky. Jenda je šikula.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj nahodou jsem zabloudila do tve stranky, schanim rady a mozna i jednou pomoc jak zbavit autistickeho klucinu plivani ale v nasem programu se najde i krkani a prdeni...atd. Nejhorsi je kdyz uz ani takhle nedosahne sveho tak zacina i bit sve okoli a je mu to jedno jestli je to dospeli a nebo dite :(, uz jsem prostudovala spoustu knizek, ale bez uspechu vsude se jen doporucuje jedno a to same, ale v realite nefunguje nic. Vetsinou u nas hraje role nalada. Ale mozna mas pro me nakou radu. Ahoj a pevny nervy. Renata

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Renato, tak plivání, krkání, prdění, vystrkování nahého pozadí ap. má Jenda v repertoáru též.
    Jak na to? Nevím. Odvést pozornost, změnit místnost, zaměstnat dítě něčím jiným, okřiknout...na každé dítě zabírá něco jiného, někdy nezabírá ni...co takhle IGNOROVAT? Klidně napiš maila. M

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...