sobota 25. srpna 2012

Ovocná autíčka


Učila jsem Jendu ovoce a malovala jsem mu jednotlivé druhy na iPadu...


Udělala jsem třešně....a Jenda z toho udělal auto...


Tak jsem udělala třešně podruhé...a zase...


Přimaloval "podvozek, výfuk a kouř" a byl spokojený.



Usmíval se od ucha k uchu, jak mě převezl.






Podobně tomu bylo i s hruškou.



Domaloval jí kola, výfuk, kouř a bylo...



A tady má hruška (tedy auto) dokonce světla. Pro ty, co to nepoznají - tak je to to zelené...



Ani jablíčko nenechal na pokoji.


Dopředu namaloval dvě hnědá světla a dozadu dokonce dva kouřící výfuky. Prý to je "sportovní" auto, tak musí mít výfuky dva...

5 komentářů:

  1. Jeníček, nezapře kluka, auta se mu povedla, měl z toho náramnou radost a je chytrý a všímavý, já si dodneška nevšimla, že mají sportovní auta, ty výfuky dva. :-) Vím, že máš víkendy náročnější, ale půlka je za námi a ta druhá uteče jako voda, stejně jako utekly prázdniny, už jen týden a bude mít s Jeníčkem víc klidu.

    OdpovědětVymazat
  2. Jeníček měl dobrou náladu, tak laškoval :) To je fajn. A fantazie mu taky nechybí.

    OdpovědětVymazat
  3. Nu, to jsem se dověděla něco nového, že sportovní autíčko musí mít dva výfuky :) Ten kluk asi musí mít smysl pro humor...

    OdpovědětVymazat
  4. Slyšela jsem, že autíci nemají smysl pro fantazii a žádnou představivost, tak tady je vidět, že tomu tak není. Malý zase na každé zdi vidí zvířata a různě pak odlupuje omítku, aby dosáhnul požadovaného vzhledu určitého zvířete. My máme zase období závislosti na zvěři všeho druhu a nutí mě aspoň jednou týdně jít do Zoo.:-))
    Lenka

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...