středa 29. srpna 2012

Odrážedlo Davídek podruhé


Odrážedlo je super věc.


Jenda se naučil jezdit od jednoho konce plotu ke druhému.
Někdy řekne sám, že chce jít ven, což je úspěch.


Po pár dnech jsem chtěla udělat změnu.
Jet na jinou stranu.


Jenda nechtěl. Bonbónky nezabíraly, a tak jsem vzala na pomoc Betynku.


Zvířátka má Jenda rád a s Betkou je ochoten zkusit občas i něco jiného.


A tak jezdil zase jiným směrem.


Často se otáčel a volal: "Betyyyyy"... protože Betka má tendenci všechno očichávat a to se Jendovi nelíbí...



...ale Betynka ho naštěstí poslouchá.


Nebyli jsme daleko od domu.


Jenda vydrží tak pět minut a zase chce jít domů, ale jsem vděčná za každou minutu, kdy není "schovaný" v bezpečí domova.


Je na něho tak hezký pohled....




Několikrát jel nahoru a dolů, a pak už chtěl zase domů.



A dokonce na "povel" zastavil, aby nevjel do silnice.


A už jsme zase na zahradě.


Na odměnu Jenda nezapomíná...
A rychle zase k pohádce na DVD...

5 komentářů:

  1. Fajn, že zase něco zabralo, jen at se vyblbne, než bude sníh! Jak jsi vlastně přišla k Betince? Už jsem ji skoro viděla, skorooo! Ale já se dočkám:) Betinky i tebe:)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky! Je dobře, že se Jenda s Bettynkou tak doplňuje! Mně se líbilo i to, jak za ním "pelášila"!

    OdpovědětVymazat
  3. Jeník se konečně dostane více ven a je vidět,že odrážedlo ho upřimně baví,taky bych za práci někdy brala odměnu,ale Marci,nějak nijaká nepřichází,asi si jdu udělat čokoládku horkou.Jen tak dál Jeníčku.Marci,tobě krásný podvečer a zítřejší den.Miluš

    OdpovědětVymazat
  4. Super! Děláte stále nové pokroky a to je fajn :)

    OdpovědětVymazat
  5. velká gratulace.
    Je to paráda, že Jeníček opustí domov a jezdí na odrážedle.
    Míša

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...