středa 29. srpna 2012

Ahoj, jmenuji se Čertík


Před pár dny nám umřel Pošuk.
Ani se nerozloučil a odešel do křeččího nebe.


A tak jsme se rozhodli pořídit si křečka nového.


Náš malý milovník zvířat se bojí deště jak čert kříže a za deště už nebyl venku snad několik let.


Ale křeček je velmi silná motivace.


Sice se mu nechtělo, ale nechal se přemluvit. Jít s Eliškou ven považuje za velkou výzvu.
Noo, vlastně...za deště...
....padaly asi tři kapky za hodinu, ale bylo mokro a pro Jendu to je stejné jako kdyby pršelo.


Dojeli jsme autem na náměstí, Eliška mu dala deštník a posledních 100 metrů šel Jeníček důležitě po svých.


Eliška ho zvedla a společně vybírali nového člena rodiny.


Elišce se líbil bílý křeček...mně ten dozlatova...


...ale Jenda měl jasno... jen ten "krtkovo-sněhovej" (černobílý).
Eliška si chvíli "vydupávala" toho svého favorita nebo ještě lépe OBA DVA, ale matka byla neoblomná.
Už máme doma dva a tři je moje maximum.


Ještě dokoupit vitamíny, pamlsky, piliny, granule pro Betynku a hurá domů.


Za "výlet" Jenda dostal další céčka do své sbírky.



Doma byl Jenda úplně u vytržení - podával Elišce jídlo, vitamíny, dokonce bez řevu došel pro nůžky, aby Eliška mohla sáček nastřihnout....


...vytahoval kousátka z krabičky...


...a dokonce se ani nevztekal, že tu má Eliška kamarádku.


Společnými silami přichystali Čertíkovi všechno do klece... a dívali se na něj jako na svatý obrázek.


Jenda ještě spočítal pamlsky...


...a pak už se Čertík mohl ve svém novém domově zabydlet.



Tak vítej doma, Čertíku....
Ať se Ti u nás líbí.



20 komentářů:

  1. Tak to musí být pro Jeníčka náročnej den .. ale tolik úspěchů je opravdu nečekané :) Já jsem vždycky domů chtěla křečka a nikdy jsem si ho nemohla koupit .. a teď už mě to přešlo :) Vybrali jste krasavce já jsem teda pro krtkovo-sněhovýho taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem doma taky křečky nechtěla, ale člověk si zvykne a teď se mi líbí.

      Vymazat
  2. Já jsem stejný. Padne kapka a já panikařím. U nás jsme křečka neměli, ale za to tam bylo vždy přemorčotováno a i nějaký ten pejsek alias pes .

    OdpovědětVymazat
  3. No jasně, že je nejhezčí krtkovo-sněhovej i mě padl okamžitě do oka! Křečík je moc roztomilý, vybrali jste dobře a má i hezké bydleníčko. A Jeníček byl tak křečkem zaujatý a nadšený, že mu nevadila ani procházka mokrou ulicí, ani přítomnost víc lidí doma, kolem klece. Jo a viděla jsem, jak drandí na odrážedle, je to kluk jak se patří! ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Amelie
    nakukuji na tvůj webik s Jeničkem velice ráda a čtu si co vše jsi ho naučila.Musím říci,že jseš tak vzorná a trpělivá máma a zasloužila by jsi si metál a muže který by ti byl oporou.Držím ti moc,moc palce a věřím,že jednou bude líp....Máš dobré srdíčko.ČERTÍK JE FRAJER.Hezké dny Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář. Hmm, málokterý muž by si vzal "na triko" ženskou se 2 autisty.

      Vymazat
  5. Jeníček má výborný vkus. Taky bych hlasovala pro krtkovo-sněhového. Nestačím žasnout, jak Jeníček překonává sám sebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky žasnu - motivace iPadem, odrážedlem a nanukama teď vede.

      Vymazat
  6. A je to Čertík, nebo se z něj vyklube Čertice?
    Ale Jenda má dobrý vkus, mně se líbí taky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, tak to zatím nevíme. Je jak z divokejch vajec. :-P Ale třeba Knedlík je taky holčička, vždyť je to jedno. :-)

      Vymazat
  7. Krásná rodinná idylka :-) Povedený den, Jeníček si ho evidentně užil.

    OdpovědětVymazat
  8. jééééééééé ten je úplně stejnej jako náš Šikounek :DDDD

    OdpovědětVymazat
  9. Dlouho jsem nenapsala žádný komentář i když poctivě a pravidelně čtu články ;) Tenhle opravdu dokáže vyvolat úsměv.

    OdpovědětVymazat
  10. Mám raději morčata, protože jsou větší, ale o mě nejde! Poslední články znějí jako nová Jeníkova etapa:) Nezlobila se Eliška, že je zase po jeho? Mimochodem krtkovo sněhová barva je pro mě vážně nová:)

    OdpovědětVymazat
  11. to je hezký příběh

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Marci,jestli sem ještě koukneš,chtěla bych se zeptat,jak se Jenda chová k těm zvířátkům.Koupila jsem Báře králíka,naše Klárka ho vyndá z klece,hodí ho na zem.Asi mu nechce ublížit,ale neví jak se k němu má chovat.Nemůže pořád nějak pochopit,že by taky mohla někomu něco udělat.Pořád někoho mačká,jak já říkám morduje.Začně se mazlit a za chvilku je z toho teror.
    Jeníček je čím dál šikovnější a morčátko je hezký.Ahoj Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenda to taky neumí. Neodhadne následky. Snažím se mu křečky do rukou moc nepůjčovat..ano, klidně by ho hodil na zem.... Když má dobrou náladu, tak je k nim milý, ale když je ve stresu... I Betku má rád, ale musím ji zavírat, aby jí neublížil. Klidně po ní cokoliv hodí, honí ji po bytě ap. Takže zvířátka ano - ale v klidu, pod dohledem...

      Vymazat
  13. Tak Čertíku vítej!!! :-)
    Je naprosto nádherný! :-) Kdysi si křečka kupoval nevlastní otec mé švagrové a také měli v obchodě takto barevného zlatého křečka a měl u nápisu ještě jeden název: Zlatý MEDVĚDÍ křeček! nevím, proč se takto barevným křečkům říká medvědí a paní v obchodě mi také neuměla odpovědět, ale prý to tak je.
    Ovšem, nemění to na faktu, že je nádherný a já vám přeji, aby vám Čertík dělal radost, aby byl zdravý, aby nekousal, aby jen vzkvétal. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. tak a´t se Čertíkovi u vás líbí!

    OdpovědětVymazat
  15. Koukám, že z Elišky je už slečna, moc jí to sluší! :-) A gratuluji k úspěšnému dni! Veronika H.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...